Centralna baza ofert pracy - praca starszy referent tarnobrzeg
Szczegóły oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu poszukuje kandydata na stanowisko starszy referent w dziale rejestracji, ewidencji i świadczeń. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowywanie decyzji administracyjnych oraz wydawanie zaświadczeń osobom zarejestrowanym jako bezrobotne. W zakres obowiązków wchodzi również prowadzenie rejestrów, dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych oraz opracowywanie wzorów dokumentów. Praca odbywa się na pełen etat w systemie jednozmianowym, a wynagrodzenie zaczyna się od 4 840 PLN brutto. Oferta obowiązuje od 3 listopada 2025 roku i jest zatrudnieniem na czas określony. Wymagane jest wykształcenie wyższe oraz umiejętność obsługi komputera. Zainteresowane osoby mogą aplikować bezpośrednio w siedzibie urzędu.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
1.Opracowywanie i wydawanie stosownych decyzji administracyjnych. n2.Wydawanie zaświadczeń osobom bezrobotnym oraz innym osobom zarejestrowanym w powiatowym urzędzie pracy.n3.Prowadzenie obowiązujących rejestrów i ewidencji.n4.Dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób bezrobotnych oraz członków ich rodzin.n5.Opracowywanie wzorów pouczeń i zaświadczeń, a także projektów formularzy, ulotek.
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Data rozpoczęcia pracy
03.11.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 4 840 PLN
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
nie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
STARSZY REFERENT/INSPEKTOR POWIATOWY W DZIALE REJESTRACJI, EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Numer stanowiska
starszy referent/inspektor powiatowy w dziale rejestracji, ewidencji i świadczeń
Miejscowość pracodawcy
Tarnobrzeg
Województwo pracodawcy
podkarpackie
Powiat pracodawcy
m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy
Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy
Polska
Czy oferta dotyczy pracy stałej
tak
Nazwa zawodu w ofercie
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe, w tym licencjat oraz umiejętność obsługi komputera w programie MS Office. Wymagana jest także znajomość ustaw dotyczących rynku pracy i służb zatrudnienia, a także Kodeksu postępowania administracyjnego. Osoba aplikująca nie musi posiadać określonego stażu zawodowego. Wymagane są umiejętności związane z obsługą komputera, jednak nie wskazano szczegółowych wymagań dotyczących doświadczenia. Dodatkowe kwalifikacje nie zostały określone.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia do pracy
obsługa komputera MS Ofice
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
[Umiejętność 1] : znajomość ustaw m.in.: o rynku pracy i służbach zatrudnienia, KPAn
Dane pracodawcy
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu to instytucja, która zajmuje się efektywnym gospodarowaniem zasobami pracy w regionie podkarpackim. W obecnej chwili poszukują pracownika na stanowisko praca starszy referent Tarnobrzeg, co stanowi doskonałą okazję dla osób chcących rozwijać swoją karierę w publicznym sektorze. Praca w tym urzędzie to szansa na zdobycie doświadczenia oraz uczestnictwo w działaniach mających na celu wspieranie lokalnego rynku pracy. Kandydaci mogą aplikować bezpośrednio w siedzibie urzędu, znajdującej się przy ulicy 1 Maja 3 w Tarnobrzegu. Osobą do kontaktu w sprawie aplikacji jest Marzena Farbisz.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
NIP pracodawcy
8671028490
REGON pracodawcy
830462198
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres aplikowania
1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu
Marzena Farbisz
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Szczegóły naboru i wymagane dokumenty na stronie https://puptarnobrzeg.bip.gov.pl/ogloszenie-naboru/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-starszy-referent-inspektor-powiatowy-w-dziale-rejestracji-ewidencji-i-swiadczen.html
Aplikując o pracę na stanowisko Starszy Referent/Inspektor Powiatowy w Dziale Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń, pamiętaj o kilku kluczowych aspektach. Po pierwsze, zwróć uwagę na wymagane wykształcenie – konieczne jest posiadanie wyższego wykształcenia oraz umiejętności obsługi komputera, w tym programów MS Office. Przygotuj wszystkie wymagane dokumenty aplikacyjne, które znajdziesz na stronie urzędu (link w ogłoszeniu), a aplikację złóż osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, na ul. 1 Maja 3. Nie zapomnij także zapoznać się dokładnie z opisem zakresu obowiązków, aby dobrze przygotować się na ewentualne rozmowy kwalifikacyjne.