Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza poszukuje kandydatów na stanowisko administracyjne w pracy administracyjnej dział zamówień publicznych Rzeszów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz udział w pracach komisji przetargowych. Wymagana jest znajomość przepisów prawa oraz umiejętność obsługi pakietu MS Office. Oferowane zatrudnienie to umowa o pracę na czas określony z wynagrodzeniem od 4 666 PLN brutto. Praca odbywa się w Rzeszowie, na ulicy Powstańców Warszawy 12. Kandydaci powinni posiadać wyższe wykształcenie oraz minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań o zamówienia. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć do 07.02.2025 roku.
Warunki pracy i płacy
Kandydat na stanowisko administracyjne w Dziale Zamówień Publicznych będzie pracował w Rzeszowie przy ulicy Powstańców Warszawy 12. Wynagrodzenie brutto wynosi od 4 666 PLN, a umowa o pracę jest na czas określony z pełnym etatem, wynoszącym 40 godzin tygodniowo. Pracownik będzie zatrudniony na jednej zmianie, a do jego obowiązków należeć będzie przygotowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich analiza. Oferta nie przewiduje dodatkowych świadczeń, a zatrudnienie rozpocznie się 1 kwietnia 2025 roku. Praca nie wymaga pracy w dni wolne ani zakwaterowania.
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
Zakres (ogólny) zadań wykonywanych na danym stanowisku:nprzygotowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym: sporządzanie dokumentacji postępowań (ogłoszeń o zamówieniach, dokumentów zamówienia, zapytań ofertowych), udział w pracach komisji przetargowych oraz przygotowywanie protokołów, przygotowywanie korespondencji w ramach prowadzonego postępowania (wykorzystując dedykowane zamówieniom publicznym platformy zakupowe), przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,nanaliza i weryfikacja wniosków komórek organizacyjnych o wszczęcie postępowania no udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z obowiązującą procedurą, nw szczególności pod kątem kompletności wniosku, badanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz z planem zamówień publicznych,nkoordynacja prac poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie czynności wykonywanych w trakcie procedur zakupowych dla danej komórki organizacyjnej: weryfikacja projektów umów, kontaktów z jednostką organizacyjną nw celu konsultacji w kwestiach wymagających wyjaśnień lub skorygowania,n
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Liczba godzin pracy miesięcznie
160
Data rozpoczęcia pracy
01.04.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 4 666 PLN
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
nie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
STANOWISKO ADMINISTRACYJNE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Numer stanowiska
stanowisko administracyjne Dział Zamówień Publicznych
Praca administracyjna dział zamówień publicznych Rzeszów - Wymagania
Wymagania do pracy obejmują posiadanie wykształcenia wyższego oraz co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o zamówienia. Kandydat powinien posiadać umiejętność obsługi pakietu MS Office, a także znać przepisy dotyczące Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Ustawy o finansach publicznych. Wymogiem jest również posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo. Dodatkowo, oczekuje się umiejętności pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy własnej. Ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
wykształcenie wyższe,ndoświadczenie zawodowe w wymiarze co najmniej 3 lat w zakresie prowadzenia postępowań o zamówienia,numiejętność obsługi oprogramowania pakietu MS Office, nznajomość przepisów z zakresu: Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowychnumiejętność pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy własnej,nodporność na sytuacje stresowe,nodpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie,npunktualność i zdyscyplinowanie,nposiadanie obywatelstwa polskiego,nkorzystanie z pełni praw publicznych,nnieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowenMile widziane:nUkończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznychnUkończone szkolenie/szkolenia w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych lub dyscypliny o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych lub kodeksu cywilnego lub kodeksu spółek handlowych lub elektronizacji procesu udzielania zamówień publicznych.n
Ogólny wymagany staż pracy
lata: 3
Dane pracodawcy
POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM. IGNACEGO ŁUKASIEWICZA to renomowana instytucja edukacyjna, która oferuje wszechstronny rozwój osobisty i zawodowy. Z siedzibą w Rzeszowie, placówka skupia się na innowacyjnych programach oraz badaniach w różnych dziedzinach. Obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko w ramach praca administracyjna dział zamówień publicznych Rzeszów, co stanowi doskonałą okazję dla osób chcących rozwijać swoje umiejętności w profesjonalnym środowisku. Kandydaci mogą aplikować bezpośrednio do pracodawcy, składając wymagane dokumenty w Dziale Zamówień Publicznych. Instytucja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami, co zapewnia transparentny proces rekrutacji.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM. IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
NIP pracodawcy
8130266999
REGON pracodawcy
000001749
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowania
Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Email osoby do kontaktu
ochal@prz.edu.pl
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Sposób składania ofert: Dokumenty należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych bud. V pok. 424-1 lub przesłać w formie elektronicznej na adres: ochal@prz.edu.pl, wpisując na kopercie lub w tytule wiadomości: Konkurs na stanowisko w Dziale Zamówień Publicznych.nWykaz wymaganych dokumentów (na etapie zgłoszenia):npodanie o pracę skierowane do JM Rektora PRz,nCV, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (z danymi kontaktowymi),ndokumenty potwierdzające wykształcenie, szkolenia, kursy, egzaminy, certyfikaty (oryginały do wglądu w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej),noświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Politechnikę Rzeszowską danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do celów procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust. 1 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016 Nr 119,s.1).nDodatkowe informacje:nw toku postępowania kwalifikacyjnego kandydat może zostać poproszony o przedłożenie dodatkowych dokumentów niewymienionych w niniejszym ogłoszeniu,nzatrudnienie poprzedzone będzie rozmową kwalifikacyjną w siedzibie Politechniki (Rzeszów) Politechnika Rzeszowska zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.nTermin składania dokumentów: do 07.02.2025 r. oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.nnOferta dostępna jest również na naszym BIPie:nhttps://bip.prz.edu.pl/ogloszenia/konkursy/pozostale-stanowiska/konkurs-na-stanowisko-administracyjne-w-dziale-zamowien-publicznychn
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Aplikując o pracę na stanowisko administracyjne w Dziale Zamówień Publicznych, warto zwrócić szczególną uwagę na szczegóły oferty. Przede wszystkim, upewnij się, że spełniasz wymagania dotyczące wykształcenia – wymagane jest wykształcenie wyższe oraz minimum 3 lata doświadczenia w zakresie prowadzenia postępowań o zamówienia. Pamiętaj, aby dostarczyć wszystkie wymagane dokumenty, w tym podanie o pracę oraz CV, do 7 lutego 2025 roku. Dobrym pomysłem jest również zaznaczenie w aplikacji swojego doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office oraz znajomości przepisów prawnych związanych z zamówieniami publicznymi. Zachowaj profesjonalizm w komunikacji oraz bądź przygotowany na ewentualną rozmowę kwalifikacyjną.