Przejdź do treści

Praca Sprzedawca Nisko

  • wynagrodzenie od 4 666 PLN
  • Handel-Gastronomia Alicja Madej
  • ważne do 2025/10/31 23:59
Zobacz inne oferty w kategoriach: Handel i sprzedaż oraz Nisko
Stanowisko:Sprzedawca
Miejscowość:Nisko
Wynagrodzenie:od 4 666 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca sprzedawca Nisko
Centralna baza ofert pracy - praca sprzedawca Nisko

Szczegóły oferty

Firma Handel-Gastronomia Alicja Madej oferuje atrakcyjną ofertę zatrudnienia na stanowisku praca sprzedawca Nisko. Miejsce pracy znajduje się w Nisku, przy Pl. Wolności 8. Do głównych obowiązków należy przyjmowanie towaru, jego wycena, układanie na regałach oraz obsługa kasy fiskalnej. Pracownik powinien dbać o porządek w miejscu pracy i składać zamówienia towaru. Oferta przewiduje umowę o pracę na czas określony oraz pełny etat z wymiarem 40 godzin tygodniowo, w systemie dwuzmianowym. Wynagrodzenie brutto wynosi od 4666 PLN. Kandydaci powinni posiadać wykształcenie średnie oraz uprawnienia do obsługi kasy fiskalnej i książeczkę sanepidowską.

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyPl. Wolności 8, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówZakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracyPrzyjmowanie towaru i jego wycena, układanie towaru na regały, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystości porządek, robienie zamówień towaru.
Rodzaj umowy zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu1
Określenie zmianowości pracydwie zmiany
Liczba godzin pracy tygodniowo40
Liczba godzin pracy miesięcznie160
Data rozpoczęcia pracy18.09.2025
Rodzaj wynagrodzeniaWynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie bruttood 4 666 PLN
System wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraztak
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracySPRZEDAWCA
Numer stanowiskaSprzedawca
Miejscowość pracodawcyNisko
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcyniżański
Gmina pracodawcyNisko
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejnie
Nazwa zawodu w oferciesprzedawca*
Miejscowość adresu miejsca pracyNisko,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Ulica pracodawcyPl. Wolności
Numer budynku pracodawcy8
Skrócony rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę
Wynagrodzenie brutto ze stawkąod 4 666 PLN
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie

Praca sprzedawca Nisko - Wymagania

Zaleca się, aby kandydaci posiadali wykształcenie średnie zawodowe oraz wymaganą obsługę kasy fiskalnej i posiadanie książeczki sanepidowskiej. Osoba aplikująca powinna wykazywać umiejętności w zakresie obsługi kasy fiskalnej i spełniać standardy sanitarno-epidemiologiczne. Dodatkowo, doświadczenie w branży będzie mile widziane. Brak wymagań dotyczących stażu pracy i znajomości języków obcych.

Wymagania konieczne

Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracyśrednie zawodowe
Wymagane uprawnienia do pracyobsługa kasy fiskalnej, książeczka sanepidowska

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracyDoświadczenie mile widziane

Dane pracodawcy

Handel-Gastronomia Alicja Madej to lokalny pracodawca z siedzibą w Nisku, działający w branży handlowej i gastronomicznej. Obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko praca sprzedawca Nisko, oferując atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwości rozwoju. Osoba do kontaktu, Alicja Madej, chętnie udzieli informacji wszystkim zainteresowanym. Aplikacje można składać bezpośrednio w siedzibie firmy, która mieści się przy Pl. Wolności 8, 37-400 Nisko. Pracodawca stawia na indywidualne podejście do każdego pracownika oraz przyjazną atmosferę w zespole.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcyHandel-Gastronomia Alicja Madej
NIP pracodawcy8650000782
REGON pracodawcy830019333
Sposób aplikowania do pracybezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres aplikowaniaPl. Wolności 8, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktuAlicja Madej
Numer telefonu osoby do kontaktu508091311
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacjiCv do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnychPreferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcyniżański
Gmina pracodawcyNisko
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyNisko
Skrócony sposób aplikowaniaP
Ulica pracodawcyPl. Wolności
Numer budynku pracodawcy8
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Osoby aplikujące o pracę na stanowisko sprzedawcy w Nisku powinny szczególnie zwrócić uwagę na wymagania dotyczące wykształcenia – konieczne jest posiadanie średniego zawodowego oraz uprawnienia do obsługi kasy fiskalnej i aktualnej książeczki sanepidowskiej. Przygotowując dokumenty aplikacyjne, starannie opracowane CV powinno być dostarczone bezpośrednio do pracodawcy w ustalonych formach kontaktu: osobiście lub telefonicznie. Praca odbywa się w systemie zmianowym, a umowa dotyczy czasu określonego. Wynagrodzenie brutto zaczyna się od 4666 PLN i wynosi 160 godzin miesięcznie. Zachęcamy do kontaktu z Alicją Madej pod numerem telefonu 508091311.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/0565
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Nisku
ID jednostki zgłaszającej ofertę1652
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Data ważności oferty31.10.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychnie
Finansowana z PFRONnie