Centralna baza ofert pracy - praca specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży Tuszów Narodowy
Szczegóły oferty
Firma Dobry Stolarz Gąska Spółka Jawna poszukuje kandydata na stanowisko specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży Tuszów Narodowy. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należała realizacja strategii sprzedażowej na rynkach krajowych i zagranicznych oraz pozyskiwanie nowych klientów. Kandydat będzie odpowiedzialny za przygotowywanie ofert handlowych i raportów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Praca wiąże się z organizacją spotkań biznesowych i reprezentowaniem firmy na międzynarodowych targach. Wymagana jest zaawansowana znajomość języka angielskiego oraz minimum trzyletnie doświadczenie w sprzedaży zagranicznej. Oferowane wynagrodzenie brutto wynosi od 6 000 do 10 000 PLN, a zatrudnienie odbywa się na podstawie umowy o pracę. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na podany adres e-mail.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
39-332 Tuszów Narodowy 402, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
Realizacja strategii sprzedażowej na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych;nPozyskiwanie nowych klientów i prowadzenie negocjacji handlowych;nPrzygotowywanie ofert handlowych, raportów, kalkulacji;nOsiąganie założonych celów sprzedażowych;nWzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynkach zagranicznych;nKreowanie wysokiego poziomu opieki nad zbudowanym portfelem klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych;nReprezentacji firmy na zagranicznych targach branżowych;nWspółpraca z działem produkcyjnym oraz logistycznym.
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Liczba godzin pracy miesięcznie
160
Data rozpoczęcia pracy
01.07.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 6 000 do 10 000 PLN
Dodatkowy opis wynagrodzenia
Wysokość wynagrodzenia jest uzależniona od umiejętności praktycznych i doświadczenia.nPracodawca oferuje: umowę o pracę na pełny etat, możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji.
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
nie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Numer stanowiska
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Miejscowość pracodawcy
Tuszów Narodowy
Województwo pracodawcy
podkarpackie
Powiat pracodawcy
mielecki
Gmina pracodawcy
Tuszów Narodowy
Kraj pracodawcy
Polska
Czy oferta dotyczy pracy stałej
nie
Nazwa zawodu w ofercie
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Praca specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży Tuszów Narodowy - Wymagania
Wymagania pożądane do pracy obejmują wykształcenie wyższe, w tym licencjat, oraz minimum trzy lata doświadczenia w sprzedaży zagranicznej, pracy z dystrybutorami oraz uczestnictwie w targach międzynarodowych. Kandydat powinien znać język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową. Istotne są także silne umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i negocjacyjne oraz gotowość do wyjazdów służbowych. Dodatkowo oczekuje się kreatywności, samodzielności oraz dobrej organizacji pracy. Mile widziane są doświadczenie w współpracy z międzynarodowymi sieciami oraz znajomość branży kosmetycznej lub meblarskiej.
Wymagania pożądane
Wymagania pożądane
Wykształcenie pożądane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Zaawansowana znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację na poziomie biznesowym;nMinimum trzy lata doświadczenia w sprzedaży zagranicznej, praca z dystrybutorami oraz uczestnictwo w targach międzynarodowych;nGotowość do wyjazdów służbowych (targi, spotkania z klientami w Polsce i za granicą);nSilne umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i negocjacyjne;nKreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy;nDługoterminowe zaangażowanie w organizację;nŁatwość nawiązywania kontaktów handlowych;nWysoka kultura osobista;nSprawne poruszanie się w Excel i Powerpoint;nZdolności prezentacyjne, szczególnie w zakresie przedstawiania produktowej oferty handlowej;nMile widziane doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi sieciami (supermarkety/drogerie);nMile widziana znajomość branży kosmetycznej lub meblarskiej.
Dane pracodawcy
Dobry Stolarz Gąska Spółka Jawna to firma z siedzibą w Tuszowie Narodowym, specjalizująca się w branży stolarstwa. W aktualnej ofercie poszukuje pracownika na stanowisko praca specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży Tuszów Narodowy. Pracodawca oferuje możliwość aplikowania bezpośrednio, co ułatwia kontakt z zespołem rekrutacyjnym. Zainteresowane osoby zachęcamy do składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wszelkie niezbędne informacje są dostępne pod numerem telefonu 17 7743706 lub adresem e-mail agnieszka.gaska@miacalnea.pl.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
Dobry Stolarz Gąska Spółka Jawna
NIP pracodawcy
8171815865
REGON pracodawcy
83046090500000
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres aplikowania
39-332 Tuszów Narodowy 402, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Numer telefonu osoby do kontaktu
17 7743706
Email osoby do kontaktu
agnieszka.gaska@miacalnea.pl
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres agnieszka.gaska@miacalnea.pl lub kontakt telefoniczny: 17 7743706
Aplikując o pracę jako specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży w Dobrym Stolarzu, pamiętaj o dostosowaniu swojego CV do wymagań stanowiska. Podkreśl swoje doświadczenie w sprzedaży zagranicznej oraz umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne. Zwróć uwagę na wymaganą zaawansowaną znajomość języka angielskiego oraz gotowość do wyjazdów służbowych. Ważne jest, aby pokazać swoje zaangażowanie w długotrwałe relacje z klientami oraz umiejętność pracy w zespole. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, wysyłając CV na podany adres e-mail lub kontaktując się telefonicznie.