Centralna baza ofert pracy - praca specjalista ds. płac i księgowości Rzeszów
Szczegóły oferty
Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie poszukuje kandydatów na stanowisko praca specjalista ds. płac i księgowości Rzeszów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę w zakresie naliczania wynagrodzeń, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych oraz współpracę z instytucjami takimi jak ZUS. Wymagana jest znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego. Praca odbywa się w pełnym wymiarze godzin, w systemie jednolitym, z wynagrodzeniem w przedziale od 5 900 do 7 100 PLN brutto. Kandydaci powinni posiadać wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze płac i księgowości. Aplikacje należy składać osobiście w siedzibie firmy przy ul. Warzywnej 3 w Rzeszowie. Oferta jest ważna do 18 marca 2025 roku.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
WARZYWNA 3, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
1.tkompleksowa obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń pracowników: sporządzanie list wynagrodzeń i godzin ponadwymiarowych dla pracowników WZS oraz list w ramach ZFŚS, dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne ni współpraca z nimi w tym zakresie, sporządzanie list wypłat nz umów cywilno-prawnych, sporządzanie przelewów z list płac, n2.tsporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe odprowadzanie składek do ZUS, n3.tsporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe odprowadzanie podatku do US, n4.tobsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych,n5.twystawianie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych oraz innych zaświadczeń związanych z wypłaconymi wynagrodzeniami, n6.tsporządzanie deklaracji PFRON, n7.tsporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS oraz UM dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia, n8.taktywne monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach nz zakresu wynagrodzeń,n9.tprzestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, przepisów branżowych i resortowych, a także regulaminów obowiązujących nw WZS.n
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Liczba godzin pracy miesięcznie
160
Data rozpoczęcia pracy
25.03.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 5 900 do 7 100 PLN
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
nie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
SPECJALISTA DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCIn
Numer stanowiska
Specjalista ds. płac i księgowościn
Miejscowość pracodawcy
Rzeszów
Województwo pracodawcy
podkarpackie
Powiat pracodawcy
m. Rzeszów
Gmina pracodawcy
Rzeszów
Kraj pracodawcy
Polska
Czy oferta dotyczy pracy stałej
nie
Nazwa zawodu w ofercie
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Praca specjalista ds. płac i księgowości Rzeszów - Wymagania
Wymagania do pracy obejmują ukończenie ekonomicznych studiów wyższych lub średniej szkoły ekonomicznej oraz odpowiednią praktykę w zakresie naliczania płac i księgowości. Kandydaci muszą posiadać obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Wymagana jest również znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatków oraz ochrony danych osobowych. Pożądane są umiejętności w obsłudze programów płacowych oraz zaawansowana znajomość MS Office, zwłaszcza Excel. Dodatkowo, dużymi atutami będą doświadczenie w sektorze finansów publicznych oraz umiejętności organizacyjne.
Wymagania pożądane
Wymagania pożądane
Wykształcenie pożądane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
1.Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać wymagania konieczne:na)ukończone ekonomiczne studia licencjackie, jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie udokumentowanej praktyki w naliczaniu płac i księgowości,nb)lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna ni posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w naliczaniu płac i księgowości,nc)ma obywatelstwo polskie;nd)ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;ne)nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;nf)posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. płac i księgowości;nnUmiejętności zawodowe konieczne:nznajomość: na)przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,nb)ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, nc)przepisów związanych z ustalaniem zobowiązań z tytułu wynagrodzeń, nd)oraz innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji obowiązków na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości,ne)ochrony danych osobowych.nnUmiejętności zawodowe pożądane:na)znajomość programów płacowych, obsługa kasy fiskalnej,nb)bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel; nc)praktyczne umiejętności w zakresie elektronicznej wymiany korespondencji z instytucjami m.in. ZUS, US, PFRON i inne.nnDodatkowe atuty: ndoświadczenie na stanowisku specjalisty ds. płac w pracy w sektorze finansów publicznych, w podmiotach leczniczych, nnDoświadczenie zawodowe: praca w służbach finansowo-księgowych, w tym minimum 3 lata doświadczenia w zakresie obsługi płacowej,nnWymagania dodatkowe:na)bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, terminowość, dokładność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.n
Dane pracodawcy
WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ SPECJALISTYCZNY W RZESZOWIE to instytucja z siedzibą w Rzeszowie, w województwie podkarpackim. Organizacja poszukuje kandydatów na stanowisko, które oferuje interesującą pracę jako specjalista ds. płac i księgowości Rzeszów. Zainteresowane osoby mogą aplikować bezpośrednio w siedzibie pracodawcy, znajdującej się pod adresem WARZYWNA 3, 35-310 Rzeszów. W procesie rekrutacyjnym wymagane jest złożenie CV. Pracodawca ceni sobie profesjonalizm oraz zaangażowanie przyszłych pracowników.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ SPECJALISTYCZNY W RZESZOWIE
NIP pracodawcy
8132927169
REGON pracodawcy
690561132
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowania
WARZYWNA 3, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Aplikując o pracę na stanowisko specjalisty ds. płac i księgowości, zadbaj o staranność w przygotowaniu swojego CV, które powinno podkreślać Twoje doświadczenie oraz umiejętności związane z naliczaniem wynagrodzeń i znajomością przepisów związanych z ubezpieczeniami oraz podatkami. Ważne jest, abyś spełniał wymagania dotyczące wykształcenia ekonomicznego oraz udokumentowanej praktyki, co znacząco zwiększy Twoje szanse na zatrudnienie. Pamiętaj także o terminowym złożeniu aplikacji oraz o tym, aby osobiście dostarczyć dokumenty aplikacyjne na adres pracodawcy w Rzeszowie.