Przejdź do treści

Praca Specjalista ds. Płac w Rzeszowie

Zobacz inne oferty w kategoriach: Finanse i księgowość oraz Rzeszów
Stanowisko:Specjalista Ds. Płac I Księgowości
Miejscowość:Rzeszów
Wynagrodzenie:od 5 900 do 7 100 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca specjalista ds. płac i księgowości Rzeszów
Centralna baza ofert pracy - praca specjalista ds. płac i księgowości Rzeszów

Szczegóły oferty

Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie poszukuje kandydatów na stanowisko praca specjalista ds. płac i księgowości Rzeszów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę w zakresie naliczania wynagrodzeń, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych oraz współpracę z instytucjami takimi jak ZUS. Wymagana jest znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego. Praca odbywa się w pełnym wymiarze godzin, w systemie jednolitym, z wynagrodzeniem w przedziale od 5 900 do 7 100 PLN brutto. Kandydaci powinni posiadać wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze płac i księgowości. Aplikacje należy składać osobiście w siedzibie firmy przy ul. Warzywnej 3 w Rzeszowie. Oferta jest ważna do 18 marca 2025 roku.

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyWARZYWNA 3, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówZakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy1.tkompleksowa obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń pracowników: sporządzanie list wynagrodzeń i godzin ponadwymiarowych dla pracowników WZS oraz list w ramach ZFŚS, dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne ni współpraca z nimi w tym zakresie, sporządzanie list wypłat nz umów cywilno-prawnych, sporządzanie przelewów z list płac, n2.tsporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe odprowadzanie składek do ZUS, n3.tsporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe odprowadzanie podatku do US, n4.tobsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych,n5.twystawianie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych oraz innych zaświadczeń związanych z wypłaconymi wynagrodzeniami, n6.tsporządzanie deklaracji PFRON, n7.tsporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS oraz UM dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia, n8.taktywne monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach nz zakresu wynagrodzeń,n9.tprzestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, przepisów branżowych i resortowych, a także regulaminów obowiązujących nw WZS.n
Rodzaj umowy zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu1
Określenie zmianowości pracyjedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo40
Liczba godzin pracy miesięcznie160
Data rozpoczęcia pracy25.03.2025
Rodzaj wynagrodzeniaWynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie bruttood 5 900 do 7 100 PLN
System wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraznie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracySPECJALISTA DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCIn
Numer stanowiskaSpecjalista ds. płac i księgowościn
Miejscowość pracodawcyRzeszów
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcym. Rzeszów
Gmina pracodawcyRzeszów
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejnie
Nazwa zawodu w oferciepozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Miejscowość adresu miejsca pracyRzeszów,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Ulica pracodawcyWARZYWNA
Numer budynku pracodawcy3
Skrócony rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę
Wynagrodzenie brutto ze stawkąod 5 900 do 7 100 PLN
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie

Praca specjalista ds. płac i księgowości Rzeszów - Wymagania

Wymagania do pracy obejmują ukończenie ekonomicznych studiów wyższych lub średniej szkoły ekonomicznej oraz odpowiednią praktykę w zakresie naliczania płac i księgowości. Kandydaci muszą posiadać obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Wymagana jest również znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatków oraz ochrony danych osobowych. Pożądane są umiejętności w obsłudze programów płacowych oraz zaawansowana znajomość MS Office, zwłaszcza Excel. Dodatkowo, dużymi atutami będą doświadczenie w sektorze finansów publicznych oraz umiejętności organizacyjne.

Wymagania pożądane

Wymagania pożądane
Wykształcenie pożądane do pracywyższe (w tym licencjat)

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracy1.Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać wymagania konieczne:na)ukończone ekonomiczne studia licencjackie, jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie udokumentowanej praktyki w naliczaniu płac i księgowości,nb)lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna ni posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w naliczaniu płac i księgowości,nc)ma obywatelstwo polskie;nd)ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;ne)nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;nf)posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. płac i księgowości;nnUmiejętności zawodowe konieczne:nznajomość: na)przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,nb)ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, nc)przepisów związanych z ustalaniem zobowiązań z tytułu wynagrodzeń, nd)oraz innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji obowiązków na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości,ne)ochrony danych osobowych.nnUmiejętności zawodowe pożądane:na)znajomość programów płacowych, obsługa kasy fiskalnej,nb)bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel; nc)praktyczne umiejętności w zakresie elektronicznej wymiany korespondencji z instytucjami m.in. ZUS, US, PFRON i inne.nnDodatkowe atuty: ndoświadczenie na stanowisku specjalisty ds. płac w pracy w sektorze finansów publicznych, w podmiotach leczniczych, nnDoświadczenie zawodowe: praca w służbach finansowo-księgowych, w tym minimum 3 lata doświadczenia w zakresie obsługi płacowej,nnWymagania dodatkowe:na)bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, terminowość, dokładność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.n

Dane pracodawcy

WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ SPECJALISTYCZNY W RZESZOWIE to instytucja z siedzibą w Rzeszowie, w województwie podkarpackim. Organizacja poszukuje kandydatów na stanowisko, które oferuje interesującą pracę jako specjalista ds. płac i księgowości Rzeszów. Zainteresowane osoby mogą aplikować bezpośrednio w siedzibie pracodawcy, znajdującej się pod adresem WARZYWNA 3, 35-310 Rzeszów. W procesie rekrutacyjnym wymagane jest złożenie CV. Pracodawca ceni sobie profesjonalizm oraz zaangażowanie przyszłych pracowników.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcyWOJEWÓDZKI ZESPÓŁ SPECJALISTYCZNY W RZESZOWIE
NIP pracodawcy8132927169
REGON pracodawcy690561132
Sposób aplikowania do pracybezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowaniaWARZYWNA 3, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacjicv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnychPreferowane formy kontaktu: osobiście
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcym. Rzeszów
Gmina pracodawcyRzeszów
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyRzeszów
Skrócony sposób aplikowaniaP
Ulica pracodawcyWARZYWNA
Numer budynku pracodawcy3
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Aplikując o pracę na stanowisko specjalisty ds. płac i księgowości, zadbaj o staranność w przygotowaniu swojego CV, które powinno podkreślać Twoje doświadczenie oraz umiejętności związane z naliczaniem wynagrodzeń i znajomością przepisów związanych z ubezpieczeniami oraz podatkami. Ważne jest, abyś spełniał wymagania dotyczące wykształcenia ekonomicznego oraz udokumentowanej praktyki, co znacząco zwiększy Twoje szanse na zatrudnienie. Pamiętaj także o terminowym złożeniu aplikacji oraz o tym, aby osobiście dostarczyć dokumenty aplikacyjne na adres pracodawcy w Rzeszowie.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/0807
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
ID jednostki zgłaszającej ofertę1587
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Data ważności oferty18.03.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychnie
Finansowana z PFRONnie