Firma RBS Media Sp. z o.o. w Mielcu poszukuje kandydata na stanowisko praca specjalista ds. procesu ofertowania i dokumentacji Mielec. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za weryfikację dokumentacji przetargowej oraz przygotowywanie kosztorysów ofertowych. Dodatkowym zadaniem będzie utrzymywanie kontaktu i negocjacje z oferentami, a także zlecanie wewnętrznych analiz kosztowo-cenowych. Kandydat powinien mieć wykształcenie wyższe oraz umiejętność obsługi programu MS Office. Oferowana umowa to umowa o pracę na okres próbny, z wynagrodzeniem w przedziale od 4666 do 6300 PLN brutto. Praca odbywa się w wymiarze 1.0 etatu, w jedną zmianę. Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres e-mail rekrutacja@rbsmedia.pl.
Warunki pracy i płacy
W ofercie pracy na stanowisku SPECJALISTA DS. PROCESU OFERTOWANIA I DOKUMENTACJI w Mielcu, pracownik zatrudniony będzie na podstawie umowy o pracę na okres próbny, w wymiarze etatu 1.0. Wynagrodzenie brutto wynosi od 4 666 do 6 300 PLN, a praca odbywa się w systemie czasowym na stawkę miesięczną. Praca wykonywana jest w jednej zmianie, w wymiarze 40 godzin tygodniowo. Stanowisko wiąże się z takimi obowiązkami jak weryfikacja dokumentacji przetargowej oraz przygotowywanie kosztorysów ofertowych. Miejsce pracy zlokalizowane jest przy ulicy Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, w województwie podkarpackim.
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
•Weryfikacja dokumentacji przetargowej.n•Przygotowywanie wstępnego kosztorysu ofertowego.n•Zebranie danych wejściowych do przygotowania oferty.n•Utrzymywanie kontaktu oraz negocjacje z oferentami.n•Zlecanie i udział w wewnętrznych analizach kosztowo-cenowych.n•Sporządzanie ofert zgodnie z zasadami określonymi z SWZ, specyfikacjami i wymaganymi określonymi w zamówieniu.n•Udział w pozyskiwaniu zamówień.n•Śledzenie portali przetargowych i pozyskiwanie nowych kontrahentów
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Data rozpoczęcia pracy
10.02.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 4 666 do 6 300 PLN
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
nie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
SPECJALISTA DS. PROCESU OFERTOWANIA I DOKUMENTACJI
Numer stanowiska
Specjalista ds. procesu ofertowania i dokumentacji
Praca specjalista ds. procesu ofertowania i dokumentacji Mielec - Wymagania
Wymagania do pracy obejmują wykształcenie wyższe, w tym licencjat, oraz posiadanie prawa jazdy kat. B. Kandydat musi wykazać się komunikatywnością oraz wysoką kulturą osobistą i umiejętnością obsługi programu MS Office. Dodatkowo, oczekuje się podstawowej znajomości programu CAD oraz umiejętności pracy samodzielnej i w zespole. Istotne są także cechy takie jak sumienność, dokładność i systematyczność w pracy, a także dobra organizacja pracy. Wymagany jest także co najmniej roczny staż pracy.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia do pracy
Prawo jazdy kat. B, komunikatywność i wysoka kultura osobista, obsługa programu MS Office
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Podstawowa znajomość programu CAD, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, dokładność i systematyczność w pracy, dobra organizacja pracy. n
Ogólny wymagany staż pracy
lata: 1
Dane pracodawcy
FIRMA RBS MEDIA SP. Z O.O. z siedzibą w Mielcu poszukuje kandydatów na stanowisko praca specjalista ds. procesu ofertowania i dokumentacji Mielec. Pracodawca ma na celu dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, co przyczynia się do dynamiki jego rozwoju na rynku. Zespół firmy składa się z profesjonalistów, którzy cenią współpracę oraz kreatywność w dążeniu do wspólnych celów. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, przesyłając CV na adres e-mail. Wszelkie zainteresowane osoby serdecznie zaprasza się do kontaktu.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
FIRMA RBS MEDIA SP. Z O.O.
NIP pracodawcy
8172172932
REGON pracodawcy
180888448
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres aplikowania
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu
Radosław Głaz
Email osoby do kontaktu
rekrutacja@rbsmedia.pl
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@rbsmedia.pl
Przy aplikowaniu o pracę jako Specjalista ds. procesu ofertowania i dokumentacji w Mielec, pamiętaj o kilku kluczowych kwestiach. Przede wszystkim, przed wysłaniem swojego CV, silnie skupić się na wymaganiach, takich jak wykształcenie wyższe, krótkotrwałe doświadczenie, oraz umiejętności obsługi programu MS Office. Warto również podkreślić swoje umiejętności interpersonalne, takie jak komunikatywność i kultura osobista, które są istotne w tej roli. Aplikację należy wysłać na adres e-mail rekrutacja@rbsmedia.pl, a wszystkie dokumenty powinny być starannie przygotowane, aby zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie.