Przejdź do treści

Praca Sekretarka w Chmielowie

Zobacz inne oferty w kategoriach: Administracja i biuro oraz Tarnobrzeg
Stanowisko:Sekretarka
Miejscowość:Chmielów
Wynagrodzenie:1 994,40 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca sekretarka Chmielów
Centralna baza ofert pracy - praca sekretarka Chmielów

Szczegóły oferty

W Chmielowie poszukiwany jest kandydat na stanowisko sekretarki. Oferta obejmuje pełnoetatową pracę w jednej zmianie, z wynagrodzeniem brutto wynoszącym 1 994,40 PLN. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za różnorodne zadania administracyjne. Wymagane jest wykształcenie średnie ogólnokształcące oraz znajomość obsługi komputera, a mile widziana jest również znajomość języka angielskiego.

Praca rozpocznie się 24 lutego 2025 roku i potrwa do 23 lipca 2025 roku. Aplikacje można składać za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu. To doskonała okazja dla osób zainteresowanych pracą sekretarka Chmielów w stabilnej i rozwijającej się firmie.

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyChmielów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówOpis zadań
Rodzaj wykonywanej pracySekretarka
Rodzaj umowy zatrudnieniaNie dotyczy
Wymiar etatu1
Określenie zmianowości pracyjedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo40
Liczba godzin pracy miesięcznie160
Data rozpoczęcia pracy24.02.2025
Data zakończenia pracy23.07.2025
Rodzaj wynagrodzeniaStypendium brutto
Wynagrodzenie brutto1 994,40 PLN
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraznie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracySEKRETARKA
Numer stanowiskaSekretarka
Miejscowość pracodawcyChmielów
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcytarnobrzeski
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejnie
Nazwa zawodu w oferciesekretarka
Miejscowość adresu miejsca pracyChmielów,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Skrócony rodzaj zatrudnieniaInny
Wynagrodzenie brutto ze stawką1 994,40 PLN
Liczba miesięcy stażu5
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie

Praca sekretarka Chmielów - Wymagania

W wymaganiach do pracy wskazane jest, że kandydat powinien posiadać średnie ogólnokształcące wykształcenie. Dodatkowo oczekuje się znajomości obsługi komputera oraz mile widziana jest znajomość języka angielskiego. Wymagania nie obejmują jednak konkretnych zawodów ani stażu pracy. Nie przewidziano również dodatkowych uprawnień czy umiejętności. Szczegółowe informacje na temat wymagań zostały podane.

Wymagania konieczne

Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracyśrednie ogólnokształcące

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracyznajomość obsługi komputeranmile widziana znajomość języka angielskiego

Dane pracodawcy

Pracodawca, firma zajmująca się produkcją konstrukcji metalowych i ich części, oferuje możliwość zatrudnienia w charakterze sekretarki w Chmielowie. Osoba do kontaktu, Urszula Baran, jest dostępna pod numerem telefonu 158230030 w. 163, aby udzielić wszelkich informacji dotyczących rekrutacji. Aplikacje należy składać za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, znajdującego się przy ulicy 1 Maja 3. Wymagane jest skierowanie oraz dokumenty aplikacyjne w języku polskim. Praca sekretarka Chmielów to doskonała okazja dla osób poszukujących stabilnego zatrudnienia w renomowanej firmie.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcykontakt przez PUP
Sposób aplikowania do pracyza pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres aplikowania1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktuUrszula Baran
Numer telefonu osoby do kontaktu158230030 w. 163
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacjiSkierowanie
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcym. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcyTarnobrzeg
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyTarnobrzeg
Skrócony sposób aplikowaniaU
Ulica pracodawcy1 Maja
Numer budynku pracodawcy3
Krótki opis działalności pracodawcyProdukcja konstrukcji metalowych i ich części
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Osoby aplikujące o pracę na stanowisko sekretarki w Chmielowie powinny szczególnie zwrócić uwagę na wymagania dotyczące wykształcenia – konieczne jest posiadanie średniego ogólnokształcącego. Zaleca się także nabycie umiejętności obsługi komputera; mile widziana jest znajomość języka angielskiego. Aplikacje należy składać za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, przynosząc skierowanie. Przygotowując dokumenty, warto dopilnować szczegółów oraz terminów, aby zwiększyć swoje szanse na zdobycie pracy.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/0109
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
ID jednostki zgłaszającej ofertę1565
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Data ważności oferty24.03.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychtak
Finansowana z PFRONnie