Centralna baza ofert pracy - praca sekretarka sokołów małopolski
Szczegóły oferty
Firma INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje pracownika na stanowisko SEKRETARKA/ PRACOWNIK ADMINISTRACJI BIUROWEJ. Miejsce pracy znajduje się przy Rynku 42 w Sokołowie Małopolskim. Do zadań nowego pracownika będzie należało prowadzenie ewidencji i korespondencji, dbanie o zaopatrzenie biura, a także obsługa pakietu Microsoft Office. Oferta dotyczy umowy o pracę na okres próbny z wynagrodzeniem od 4666 PLN brutto. Wymagana jest znajomość obsługi komputera oraz prawo jazdy kat. B. Dodatkowo, mile widziane jest doświadczenie w pracy biurowej. Osoby zainteresowane mogą aplikować poprzez wysłanie CV na adres e-mail podany w ogłoszeniu, podkreślając, że jest to praca sekretarka sokołów małopolski.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
RYNEK 42, 36-050 Sokołów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
prowadzenie ewidencji i korespondencji kontraktowej (przyjmowanie i wysyłanie pism), dbanie o zaopatrzenie biura w art. biurowe, sanitarne i spożywcze, obsługa pakietu Office, prowadzenie pojazdu.
Osoba ubiegająca się o stanowisko powinna posiadać umiejętność obsługi komputera i pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Wymagane wykształcenie to średnie ogólnokształcące. Dodatkowo, mile widziane jest wcześniejsze doświadczenie zawodowe. Kandydat powinien być również zorientowany na aspekt pracy z dokumentacją i komunikację. Wszystkie wymagania są istotne dla efektywnego wykonywania obowiązków na tym stanowisku.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wymagane uprawnienia do pracy
OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE, PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagania pożądane
Wymagania pożądane
Wykształcenie pożądane do pracy
średnie ogólnokształcące
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE
Dane pracodawcy
INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ to dynamicznie rozwijająca się firma z siedzibą w Krakowie, działająca w różnych obszarach usług. Obecnie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko sekretarki, oferując zatrudnienie w Sokołowie Małopolskim. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, wysyłając zgłoszenie na adres biuro@inkoconsulting.pl. Osobą do kontaktu jest Joanna Rynek, która odpowie na wszelkie pytania związane z ofertą. Wszyscy zainteresowani pracą sekretarka Sokołów Małopolski są mile widziani do wysłania CV z dopiskiem o aplikowanym stanowisku – SEKRETARIAT.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP pracodawcy
6792964916
REGON pracodawcy
12061345100000
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowania
JÓZEFA MARCIKA 25D/2, 30-443 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Osoba do kontaktu
JOANNA RYMEK
Email osoby do kontaktu
biuro@inkoconsulting.pl
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Zainteresowanych uprzejmie prosimy o wysyłanie zgłoszeń mailowo na adres: biuro@inkoconsulting.pl, koniecznie z załączonym CV i dopiskiem odnośnie aplikowanego stanowiska - SEKRETARIAT.
Aplikując na stanowisko SEKRETARKI/PRACOWNIKA ADMINISTRACJI BIUROWEJ, pamiętaj, aby szczegółowo zapoznać się z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu. Wymagana jest znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Kandydatów o średnim wykształceniu ogólnokształcącym z doświadczeniem mile widzianym. Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail: biuro@inkoconsulting.pl, dołączając CV oraz informację o aplikowanym stanowisku. Praca w Sokołowie Małopolskim od 17.03.2025 na umowę o pracę na okres próbny z wynagrodzeniem od 4,666 PLN brutto.