Centralna baza ofert pracy - praca pracownik biurowy Myczkowce
Szczegóły oferty
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Lesku poszukiwany jest kandydat na stanowisko praca pracownik biurowy Myczkowce. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wykonywanie zadań związanych z administracją biurową. Praca odbywać się będzie w wymiarze 1.0 etatu, na jedną zmianę, przez 40 godzin tygodniowo. Wymagane jest wykształcenie średnie zawodowe oraz znajomość obsługi komputera. Zatrudnienie przewidziane jest na okres od 10.03.2025 do 09.09.2025, z wynagrodzeniem brutto wynoszącym 1 994,40 PLN. Aplikacje można składać za pośrednictwem urzędu pracy. Szczegółowe informacje można uzyskać kontaktując się z Beatą Pencak pod numerem telefonu 134616037.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
Myczkowce, powiat: leski, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Opis zadań
Rodzaj wykonywanej pracy
Wykonywanie zadań związanych z administracją biurową.
Wymagania do pracy obejmują wykształcenie średnie zawodowe oraz znajomość obsługi komputera. Kandydat powinien dysponować umiejętnościami związanymi z korzystaniem z technologii informacyjnej. Wymagane jest również posiadanie podstawowego wykształcenia zawodowego w celu wykonania powierzonych zadań. Brak jest wymagań dotyczących stażu pracy oraz języków obcych. W ofercie nie wskazano dodatkowych pożądanych umiejętności ani uprawnień.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia do pracy
Znajomość obsługi komputera
Dane pracodawcy
Pracodawca, firma kontakt przez PUP, znajduje się w Lesku, w województwie podkarpackim. Zajmuje się pośrednictwem pracy, umożliwiając aplikację na stanowisko praca pracownik biurowy Myczkowce za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Lesku. Wszystkie zainteresowane osoby proszone są o kontakt z Beatą Pencak pod numerem telefonu 134616037. Kandydaci nie muszą przygotowywać dodatkowych dokumentów aplikacyjnych. Oferta dotyczy lokalnego rynku pracy, co stwarza możliwości dla osób z regionu.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
kontakt przez PUP
Sposób aplikowania do pracy
za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Lesku
Adres aplikowania
Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, powiat: leski, woj: podkarpackie
Aplikując o pracę jako pracownik biurowy w Myczkowcach, pamiętaj, że wymagane jest wykształcenie średnie zawodowe oraz znajomość obsługi komputera. Praca odbywa się w wymiarze pełnoetatowym, na jednej zmianie, z wynagrodzeniem brutto wynoszącym 1 994,40 PLN. Zgłoszenia należy składać za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Lesku, a wszelkie dokumenty aplikacyjne można złożyć osobiście lub telefonicznie kontaktując się z Beatą Pencak pod numerem 134616037 lub poprzez e-mail: beata@puplesko.pl. Pamiętaj także, aby aplikować przed datą ważności oferty, która kończy się 31 marca 2025 roku.