Przejdź do treści

Praca Pracownik administracyjno-biurowy w Mielcu

Zobacz inne oferty w kategoriach: Administracja i biuro oraz Mielec
Stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy
Miejscowość:Mielec
Wynagrodzenie:5 100 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca pracownik administracyjno-biurowy Mielec
Centralna baza ofert pracy - praca pracownik administracyjno-biurowy Mielec

Szczegóły oferty

W Mielcu poszukiwany jest pracownik administracyjno-biurowy, który dołączy do zespołu Ośrodka Szkolenia Lotniczego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę recepcji, telefonów oraz e-maili, a także za przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów. Praca wymaga dobrej organizacji, umiejętności interpersonalnych oraz znajomości języka angielskiego. Oferowane zatrudnienie to umowa o pracę na czas określony z atrakcyjnym wynagrodzeniem w wysokości 5 100 PLN brutto. Potrzebne jest wykształcenie średnie oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Office. Oferta pracy jest dostępna od 1 marca 2025 roku, a aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy. Szczegóły można znaleźć na stronie oferty.

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyLotniskowa 16, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówZakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracyCzuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,ndbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji, przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów na szkolenia, planowanie i rozliczanie lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).n
Rodzaj umowy zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu1
Określenie zmianowości pracyjedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo40
Liczba godzin pracy miesięcznie160
Data rozpoczęcia pracy01.03.2025
Rodzaj wynagrodzeniaWynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto5 100 PLN
Dodatkowy opis wynagrodzeniaPracodawca oferuje:nstabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności w branży lotniczej, ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole.
System wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraztak
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracyPRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Numer stanowiskaPracownik administracyjno-biurowy
Miejscowość pracodawcyMielec
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcymielecki
Gmina pracodawcyMielec
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejnie
Nazwa zawodu w oferciepozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Miejscowość adresu miejsca pracyMielec,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Ulica pracodawcyLotniskowa
Numer budynku pracodawcy16
Skrócony rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę
Wynagrodzenie brutto ze stawką5 100 PLN
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie

Praca pracownik administracyjno-biurowy Mielec - Wymagania

Wymagania do pracy obejmują posiadanie wykształcenia minimum na poziomie średnim zawodowym lub ogólnokształcącym. Kandydat powinien mieć bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS OFFICE. Dodatkowo, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz umiejętność planowania i organizacji pracy są pożądane. Wymagana jest również elastyczność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz posiadanie prawa jazdy kat. B.

Wymagania konieczne

Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracyśrednie zawodowe, średnie ogólnokształcące

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracyBardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS OFFICE, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczność pod względem powierzonych zadań, prawo jazdy kat. B.

Dane pracodawcy

PPHU "Royal Star" Krzysztof Pawełek to innowacyjny pracodawca z siedzibą w Dębicy, działający w branży administracyjnej. Firma ceni sobie profesjonalizm i zaangażowanie swoich pracowników, oferując atrakcyjne warunki zatrudnienia. W obecnej chwili poszukują pracownika administracyjno-biurowego, który dołączy do ich zespołu w Mielcu. Aplikacje należy przesyłać bezpośrednio na adres e-mail: praca@royal-star.pl. Szczegóły oferty można znaleźć w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcyPPHU ”Royal Star” Krzysztof Pawełek
NIP pracodawcy8721006600
REGON pracodawcy850083249
Sposób aplikowania do pracybezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres aplikowaniaDrogowców 7, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Email osoby do kontaktupraca@royal-star.pl
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacjiOsoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca@royal-star.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnychPreferowane formy kontaktu: e-mail
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcydębicki
Gmina pracodawcym.Dębica
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyDębica
Skrócony sposób aplikowaniaP
Ulica pracodawcyDrogowców
Numer budynku pracodawcy7
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Aplikując na stanowisko PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY w Ośrodku Szkolenia Lotniczego w Mielcu, pamiętaj o kilku kluczowych kwestiach. Zadbaj o starannie przygotowane CV, które uwzględni wymagane umiejętności, takie jak bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Praca będzie polegać na czuwaniu nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji oraz profesjonalnej obsłudze klientów, dlatego warto podkreślić swoje umiejętności interpersonalne. Aplikacje można przesyłać bezpośrednio na adres e-mail praca@royal-star.pl. Upewnij się, że Twoje dokumenty są wysłane na czas, ponieważ oferta jest ważna do 19.03.2025.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/0315
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
ID jednostki zgłaszającej ofertę1665
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Data ważności oferty19.03.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychnie
Finansowana z PFRONnie