Centralna baza ofert pracy - praca pracownik administracyjno-biurowy Mielec
Szczegóły oferty
W Mielcu poszukiwany jest pracownik administracyjno-biurowy, który dołączy do zespołu Ośrodka Szkolenia Lotniczego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę recepcji, telefonów oraz e-maili, a także za przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów. Praca wymaga dobrej organizacji, umiejętności interpersonalnych oraz znajomości języka angielskiego. Oferowane zatrudnienie to umowa o pracę na czas określony z atrakcyjnym wynagrodzeniem w wysokości 5 100 PLN brutto. Potrzebne jest wykształcenie średnie oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Office. Oferta pracy jest dostępna od 1 marca 2025 roku, a aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy. Szczegóły można znaleźć na stronie oferty.
Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,ndbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji, przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów na szkolenia, planowanie i rozliczanie lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).n
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Liczba godzin pracy miesięcznie
160
Data rozpoczęcia pracy
01.03.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
5 100 PLN
Dodatkowy opis wynagrodzenia
Pracodawca oferuje:nstabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności w branży lotniczej, ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole.
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
tak
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Numer stanowiska
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejscowość pracodawcy
Mielec
Województwo pracodawcy
podkarpackie
Powiat pracodawcy
mielecki
Gmina pracodawcy
Mielec
Kraj pracodawcy
Polska
Czy oferta dotyczy pracy stałej
nie
Nazwa zawodu w ofercie
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Praca pracownik administracyjno-biurowy Mielec - Wymagania
Wymagania do pracy obejmują posiadanie wykształcenia minimum na poziomie średnim zawodowym lub ogólnokształcącym. Kandydat powinien mieć bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS OFFICE. Dodatkowo, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz umiejętność planowania i organizacji pracy są pożądane. Wymagana jest również elastyczność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz posiadanie prawa jazdy kat. B.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS OFFICE, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczność pod względem powierzonych zadań, prawo jazdy kat. B.
Dane pracodawcy
PPHU "Royal Star" Krzysztof Pawełek to innowacyjny pracodawca z siedzibą w Dębicy, działający w branży administracyjnej. Firma ceni sobie profesjonalizm i zaangażowanie swoich pracowników, oferując atrakcyjne warunki zatrudnienia. W obecnej chwili poszukują pracownika administracyjno-biurowego, który dołączy do ich zespołu w Mielcu. Aplikacje należy przesyłać bezpośrednio na adres e-mail: praca@royal-star.pl. Szczegóły oferty można znaleźć w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu.
Aplikując na stanowisko PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY w Ośrodku Szkolenia Lotniczego w Mielcu, pamiętaj o kilku kluczowych kwestiach. Zadbaj o starannie przygotowane CV, które uwzględni wymagane umiejętności, takie jak bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Praca będzie polegać na czuwaniu nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji oraz profesjonalnej obsłudze klientów, dlatego warto podkreślić swoje umiejętności interpersonalne. Aplikacje można przesyłać bezpośrednio na adres e-mail praca@royal-star.pl. Upewnij się, że Twoje dokumenty są wysłane na czas, ponieważ oferta jest ważna do 19.03.2025.