Przejdź do treści

Praca Podinspektor ds. rejestracji Nisko

  • wynagrodzenie od 4 840 PLN
  • Starostwo Powiatowe w Nisku
  • ważne do 2025/10/09 23:59
Zobacz inne oferty w kategoriach: Prawo i administracja publiczna oraz Nisko
Stanowisko:Podinspektor Ds. Rejestracji I Wydawania Uprawnień
Miejscowość:Nisko
Wynagrodzenie:od 4 840 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień Nisko
Centralna baza ofert pracy - praca podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień Nisko

Szczegóły oferty

Starostwo Powiatowe w Nisku poszukuje kandydatów na stanowisko praca podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień Nisko. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rejestrację i wyrejestrowywanie pojazdów oraz prowadzenie ewidencji dokumentów związanych z uprawnieniami do kierowania. Dodatkowo do jej obowiązków będzie należało wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących identyfikacji pojazdów oraz ochrona danych osobowych. Praca odbywa się w godzinach od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Oferowana umowa to umowa o pracę na czas określony, a wynagrodzenie wynosi od 4 840 PLN brutto. Wymagane wykształcenie to wyższe, w tym licencjat. Aplikacje można składać osobiście lub mailowo do 9 października 2025 roku.

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyPl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówZakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracyRejestracja, wyrejestrowywanie pojazdów, podlegających rejestracji w myśl ustawy Prawo o ruchu drogowym.nProwadzenie w formie informatycznej ewidencji druków ścisłego zarachowania, tablic rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych, otrzymywanych i wydawanych w zw. z ewidencją i rejestracją pojazdów oraz uprawnień do kierowania pojazdami.nWydawanie decyzji administracyjnych o nadaniu cech identyfikacyjnych na nadwoziach, podwoziach lub ramach pojazdów.nOchrona tajemnicy państwowej o przekazywanych dokumentach i tablicach rejestracyjnych Wojewodzie Mazowieckiemu.nWydawanie, zatrzymywanie i cofanie uprawnień do kierowania pojazdami.nProwadzenie dokumentacji kierujących i osób bez uprawnień do kierowania pojazdami.nOchrona danych osobowych.
Rodzaj umowy zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu1
Określenie zmianowości pracyjedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo40
Liczba godzin pracy miesięcznie160
Data rozpoczęcia pracy16.10.2025
Rodzaj wynagrodzeniaWynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie bruttood 4 840 PLN
System wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraznie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracyPODINSPEKTOR DS. REJESTRACJI I WYDAWANIA UPRAWNIEŃ
Numer stanowiskaPodinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień
Miejscowość pracodawcyNisko
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcyniżański
Gmina pracodawcyNisko
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejtak
Nazwa zawodu w ofercietechnik prac biurowych*
Opis oferty pracypraca stała
Miejscowość adresu miejsca pracyNisko,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Ulica pracodawcyPl. Wolności
Numer budynku pracodawcy2
Skrócony rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę
Wynagrodzenie brutto ze stawkąod 4 840 PLN
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie

Praca podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień Nisko - Wymagania

Do aplikacji na stanowisko urzędnicze "Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Wydziale Komunikacji" wymagane jest wykształcenie wyższe, w tym licencjat. Wymagana jest także co najmniej roczna praktyka zawodowa. Szczegółowe informacje o ofercie pracy można znaleźć na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku oraz na tablicy ogłoszeń. Brak innych szczególnych wymagań oraz specyfikacji dotyczących języków czy uprawnień.

Wymagania konieczne

Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracywyższe (w tym licencjat)

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracy[Inne] : Szczegółowe informacje o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ”Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Wydziale Komunikacji” dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku, w zakładce ”Oferty pracy”, oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Nisku przy Placu Wolności 2.n
Ogólny wymagany staż pracylata: 1

Dane pracodawcy

Starostwo Powiatowe w Nisku, z siedzibą w Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, to instytucja publiczna, która angażuje się w rozwój lokalnej społeczności. Organizacja poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień Nisko. Osoby zainteresowane mogą aplikować bezpośrednio do pracodawcy, a szczegółowe informacje są dostępne na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku. Wszystkie zainteresowane osoby zachęcamy do kontaktu z Izabelą Kusz pod numerem 158412700. Praca w Starostwie to doskonała okazja do zdobycia doświadczenia w administracji publicznej.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcyStarostwo Powiatowe w Nisku
NIP pracodawcy8652078937
REGON pracodawcy830413484
Sposób aplikowania do pracybezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres aplikowaniaPl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktuIzabela Kusz
Numer telefonu osoby do kontaktu158412700
Email osoby do kontaktupoczta@powiatnizanski.pl
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji Szczegółowe informacje o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ”Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Wydziale Komunikacji” dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku, w zakładce ”Oferty pracy”, oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Nisku przy Placu Wolności 2.n
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnychPreferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcyniżański
Gmina pracodawcyNisko
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyNisko
Skrócony sposób aplikowaniaP
Adres WWW pracodawcyhttps://powiatnizanski.pl
Ulica pracodawcyPl. Wolności
Numer budynku pracodawcy2
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Aplikując na stanowisko Podinspektora ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Starostwie Powiatowym w Nisku, pamiętaj o kilku kluczowych zasadach. Przede wszystkim zadbaj o odpowiednie przygotowanie swojej aplikacji – dołącz życiorys oraz list motywacyjny, w którym podkreślisz swoje wykształcenie (wyższe, w tym licencjat) oraz doświadczenie zawodowe. Ważne jest również, aby zapoznać się z zakresem obowiązków, który obejmuje rejestrację pojazdów, prowadzenie ewidencji oraz wydawanie decyzji administracyjnych. Skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rekrutację – Izabelą Kusz – pod numerem telefonu 158412700 w celu uzyskania dodatkowych informacji. Pamiętaj, że aplikacje można składać osobiście, telefonicznie lub e-mailem.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/0599
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Nisku
ID jednostki zgłaszającej ofertę1652
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Liczba miejsc dla niepełnosprawnych1
Data ważności oferty09.10.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychnie
Finansowana z PFRONnie