Centralna baza ofert pracy - praca monter systemów alarmowych rzeszów
Szczegóły oferty
Firma Międzywojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów w Rzeszowie poszukuje pracownika na stanowisko MONTER SYSTEMÓW ALARMOWYCH. Osoba ta będzie odpowiedzialna za montaż oraz serwisowanie urządzeń technicznych, w tym telewizji przemysłowej i systemów sygnalizacji pożaru. Oferta obejmuje umowę o pracę na okres próbny z wynagrodzeniem brutto od 5 500 PLN. Praca wykonywana jest w pełnym wymiarze etatu, na jedną zmianę. Wymagana jest znajomość wykształcenia technicznego w obszarze elektryki lub elektroniki oraz posiadanie prawa jazdy kat. B. To doskonała okazja dla tych, którzy chcą zdobyć doświadczenie w branży. Oferowana praca monter systemów alarmowych Rzeszów dostępna jest od 9 kwietnia 2025 roku.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
Praca przy montażu, serwisowanie urządzeń technicznych, z zakresu telewizji przemysłowej, systemów sygnalizacji pożaru, systemów kontroli dostępu.
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Data rozpoczęcia pracy
09.04.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 5 500 PLN
Dodatkowy opis wynagrodzenia
wynagrodzenie w okresie próbnym, możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
nie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
MONTER SYSTEMÓW ALARMOWYCH.
Numer stanowiska
Monter systemów alarmowych.
Miejscowość pracodawcy
Rzeszów
Województwo pracodawcy
podkarpackie
Powiat pracodawcy
m. Rzeszów
Gmina pracodawcy
Rzeszów
Kraj pracodawcy
Polska
Czy oferta dotyczy pracy stałej
nie
Nazwa zawodu w ofercie
monter-elektronik - elektroniczny sprzęt sygnalizacyjny i systemy sygnalizacyjne
Praca monter systemów alarmowych rzeszów - Wymagania
Kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe (w tym licencjat) techniczne w kierunku elektrycznym lub elektronicznym, bądź średnie zawodowe 4-letnie w kierunku elektrycznym lub pokrewnym. Dodatkowo, wymagana jest znajomość do pracy z prawem jazdy kat. B. Wymagana jest także umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniach. Dobrze widziana będzie elastyczność w podejściu do wykonywanych zadań. W przypadku aplikacji, istotne są również inne umiejętności techniczne związane z danym stanowiskiem.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: elektryczne, elektroniczne, średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: elektryczne lub pokrewne
Wymagane uprawnienia do pracy
Prawo jazdy kat. B
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
nWymagane wykształcenie techniczne, elektryczne lub pokrewne.
Dane pracodawcy
MIĘDZYWOJEWÓDZKA USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW W RZESZOWIE to pracodawca z siedzibą przy ulicy Rejtana 8, specjalizujący się w różnych usługach, w tym w instalacji systemów alarmowych. Oferują oni prace monter systemów alarmowych w Rzeszowie dla osób z odpowiednimi kwalifikacjami. Pracodawca zachęca do składania aplikacji bezpośrednio, preferując dokumenty przesyłane e-mailem lub dostarczane osobiście. Wszelkie zapytania należy kierować na adres alarm@musi.rzeszow.pl. Spółdzielnia dba o zrównoważony rozwój oraz integrację osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
MIĘDZYWOJEWÓDZKA USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW W RZESZOWIE
NIP pracodawcy
8130268633
REGON pracodawcy
000455404
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowania
REJTANA 8, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Aplikując o pracę na stanowisku monter systemów alarmowych, pamiętaj o kilku istotnych kwestiach. Przede wszystkim, upewnij się, że spełniasz wymagania dotyczące wykształcenia technicznego w kierunkach elektrycznych lub elektronicznych oraz posiadasz prawo jazdy kat. B. Przygotuj CV, które jasno przedstawia Twoje umiejętności oraz doświadczenie, i wyślij je bezpośrednio na adres e-mail alarm@musi.rzeszow.pl lub przynieś osobiście do siedziby pracodawcy przy ul. Rejtana 8, w Rzeszowie. Nie zapomnij o terminie aplikacji, ponieważ oferta ważna jest do 07.05.2025.