Centralna baza ofert pracy - praca koordynator ds. dostępności Mielec
Szczegóły oferty
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu poszukuje kandydatów na stanowisko praca koordynator ds. dostępności Mielec. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług medycznych oraz koordynowanie działań mających na celu poprawę dostępności. Wymagana jest wyższa edukacja oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy związanej z osobami z niepełnosprawnościami. Praca odbywa się w wymiarze 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–14:35. Oferowane wynagrodzenie to od 2 333 PLN brutto. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, a wszelkie dokumenty powinny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt za pośrednictwem telefonu lub maila.
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług medycznych świadczonych przez Szpital,n- przygotowanie i koordynowanie wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Szpital, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom nze szczególnymi potrzebami,n- monitorowanie działalności Szpitala, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,n-opracowywanie i przekazywanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Szpitalu.nnnZatrudnienie w ramach umowy zlecenie 1/2 etatu w godz. 7 - 14.35 od poniedziałku do piątku.
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Określenie zmianowości pracy
nie dotyczy
Liczba godzin pracy tygodniowo
20
Liczba godzin pracy miesięcznie
80
Data rozpoczęcia pracy
03.01.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 2 333 PLN
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
tak
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Numer stanowiska
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Miejscowość pracodawcy
Mielec
Województwo pracodawcy
podkarpackie
Powiat pracodawcy
mielecki
Gmina pracodawcy
Mielec
Kraj pracodawcy
Polska
Czy oferta dotyczy pracy stałej
nie
Nazwa zawodu w ofercie
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Praca koordynator ds. dostępności Mielec - Wymagania
Wymagania do pracy obejmują wykształcenie wyższe oraz minimum 2-letnie doświadczenie w działaniach skierowanych do osób z różnymi niepełnosprawnościami. Wymagana jest również wiedza z zakresu dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, w tym znajomość odpowiednich ustaw. Kandydat powinien posiadać praktyczną znajomość pakietu MS Office oraz umiejętności organizacji pracy i pracy zespołowej. Mile widziana jest także znajomość języka migowego. Oczekuje się komunikatywności oraz gotowości do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Wykształcenie wyższe; minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań skierowanych do osób z różnymi niepełnosprawnościami; wiedza za zakresu dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, pozwalająca na koordynację procesów i monitorowanie działań w tych obszarach, w tym znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, praktyczna znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy umiejętność pracy zespołowej; komunikatywność; gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań, mile widziana znajomość j. migowego. n
Ogólny wymagany staż pracy
lata: 2
Dane pracodawcy
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu to renomowana instytucja medyczna, która od lat świadczy wysokiej jakości usługi zdrowotne dla lokalnej społeczności. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje kandydatów na stanowisko praca koordynator ds. dostępności Mielec. Pracodawca oferuje możliwość pracy w zespole profesjonalistów oraz uczestnictwo w projektach mających na celu poprawę dostępności usług medycznych. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, co zapewnia szybką komunikację z zainteresowanymi. Szczegóły dotyczące aplikacji można uzyskać kontaktując się z Roksaną Krzystyniak pod numerem telefonu 177800131.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt z pracodawcą:n- telefonicznie: Roksana Krzystyniak 17 78 00 131n- mailowo - sekretariat@szpital.mielec.pl,n- osobiście - Sekretariat Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w MielcunnDokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści:nWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).n
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści:nWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).n
Aplikując na stanowisko Koordynatora ds. dostępności w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, warto zwrócić szczególną uwagę na wymagania dotyczące wykształcenia oraz doświadczenia. Zdecydowanie istotne jest, aby posiadać wykształcenie wyższe i minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. Przygotuj dokładnie dokumenty aplikacyjne, w tym CV i list motywacyjny, które powinny być opatrzone Twoim podpisem oraz wymaganą klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Kontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rekrutację, Roksaną Krzystyniak, aby uzyskać dodatkowe informacje lub wyjaśnienia.