Urząd Miejski w Mielcu poszukuje kandydata na stanowisko praca goniec Mielec. Do zadań pracownika należy codzienne doręczanie korespondencji do mieszkańców oraz instytucji w Mielcu, prowadzenie ewidencji korespondencji oraz jej rozliczanie. Praca odbywa się w pełnym wymiarze czasu pracy na jednej zmianie, w terenie przy zmiennych warunkach pogodowych. Kandydat powinien mieć przynajmniej wykształcenie podstawowe oraz szczególne predyspozycje, takie jak rzetelność i odpowiedzialność. Wynagrodzenie brutto wynosi od 4700 do 5000 PLN, a dodatkowe benefity obejmują premie oraz ubezpieczenie grupowe. Oferty można składać do 8 października 2025 roku w Urzędzie Miejskim przy ul. Żeromskiego 26.
Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.:n- codzienne doręczanie korespondencji Urzędu Miejskiego w Mielcu do mieszkańców,ninstytucji na terenie Mielca,n- prowadzenie ewidencji korespondencji przeznaczonej do doręczenia oraz bieżące jejnrozliczanie, informowanie o problemach związanych doręczanymi listami,n- rozliczanie kwitów zwrotnego potwierdzenia doręczonej korespondencji,n- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.r
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Liczba godzin pracy miesięcznie
160
Data rozpoczęcia pracy
01.11.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 4 700 do 5 000 PLN
Dodatkowy opis wynagrodzenia
Warunki pracy:n1) pełny wymiar czasu pracy, praca w terenie przy zmiennych warunkach pogodowych,n2) miejsce pracy Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, obszar wykonywanejnpracy Gmina Miejska Mielec,n3) wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 4700-5000 zł brutto zgodnenz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawienwynagradzania pracowników samorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.)noraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plusnpremia, dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-n20%), dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.13-stka), nagroda uznaniowa, nagrodanjubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400%), pakietnsocjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie.
Kandydat na stanowisko powinien posiadać wykształcenie minimum podstawowe oraz być obywatelem Polski. Wymagana jest także pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Dodatkowo, osoba ubiegająca się o pracę nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo. Cieszenie się nieposzlakowaną opinią oraz stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku są również istotnymi wymaganiami. Preferowane są osoby rzetelne, odpowiedzialne i dyspozycyjne, z dobrą znajomością topografii miasta.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
podstawowe
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Wymagania niezbędne wobec kandydata:n1) obywatelstwo polskie,n2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,n3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganenz oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,n4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,n5) wykształcenie minimum podstawowe,n6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowiskunWymagania dodatkowe:n1) predyspozycje kandydata: rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,n2) dobra znajomość topografii miastar
Dane pracodawcy
Urząd Miejski w Mielcu to instytucja, która działa na rzecz mieszkańców i gminy, zapewniając wsparcie oraz administrację lokalną. *Obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko gońca w Mielcu*, oferując możliwość dołączenia do zespołu w dynamicznym środowisku. Aplikacje należy składać osobiście lub pocztą na odpowiednim formularzu dostępnych dokumentów. Urząd kładzie duży nacisk na przejrzystość procesu rekrutacyjnego oraz dbałość o jakość świadczonych usług. Więcej informacji o naborze można znaleźć na stronie internetowej urzędu.
1) list motywacyjny, cv,n2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobranianna stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Miejskiej Mielec - mielec.bip.gov.pl),n3) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,n4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadanenwykształcenie i inne kwalifikacje,n5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentównpotwierdzających niepełnosprawność,n6) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim,n7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni prawnpublicznych,n8) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwonścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowen(po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny Zapytanieno udzielenie informacji o osobie),n9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,n10)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,n11) klauzula informacyjna,n12)zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych.nMiejsce i termin złożenia dokumentów:nWymagane dokumenty osobowe należy składać w terminie do 08 października 2025 r. osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, pok. 20, I piętro; drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, pok. 20,nDokumenty powinny być przekazane w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Nabór na stanowisko gońca. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.nInformacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.nDokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moichndanych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowiskonurzędnicze, na podstawie przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.r
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Osoby aplikujące o pracę na stanowisko gońca w Urzędzie Miejskim w Mielcu powinny pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Po pierwsze, należy złożyć pełną dokumentację, która obejmuje m.in. list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy, który można pobrać z biuletynu informacji publicznej. Złożenie dokumentów aplikacyjnych należy wykonać do 08 października 2025 r. osobiście lub pocztą znajdujących się w odpowiedniej kopercie. Ważne jest także spełnienie wymagań koniecznych, takich jak posiadanie wykształcenia minimum podstawowego oraz brak skazania za przestępstwa umyślne. Pamiętajcie o rzetelności i odpowiedzialności, które są cenione w pracy na tym stanowisku.