W Mielcu pojawiła się atrakcyjna oferta pracy na stanowisku doradcy zawodowego. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie klientów w zakresie wyboru ścieżek zawodowych oraz prowadzenie zajęć związanych z „ABC Przedsiębiorczości”. Praca będzie odbywać się na podstawie umowy zlecenia z wynagrodzeniem wynoszącym od 30,50 PLN za godzinę. Wymagane jest wykształcenie wyższe oraz kwalifikacje do pracy na stanowisku doradcy zawodowego. Oferta dotyczy zatrudnienia od 1 marca 2025 roku w Mielcu, przy ulicy Żeromskiego 38. Osoby zainteresowane tą pracą doradcą zawodowym Mielec powinny przesłać swoje CV na adres e-mail. Szczegóły można znaleźć w ogłoszeniu dostępnym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu.
Warunki pracy i płacy
Praca na stanowisku doradcy zawodowego w Mielcu oferuje zatrudnienie w formie umowy zlecenia z wynagrodzeniem brutto od 30,50 PLN za godzinę. Adres miejsca pracy to Żeromskiego 38, 39-300 Mielec, w powiecie mieleckim, województwie podkarpackim. Pracownik nie ma obowiązku pracy w dni wolne, a oferta nie dotyczy pracy stałej. Zatrudnienie rozpoczyna się 1 marca 2025 roku. Warunki finansowe oraz lokalizacja miejsca pracy wskazują na atrakcyjność oferty dla osób zainteresowanych tą rolą.
Wymagania do pracy obejmują posiadanie wyższego wykształcenia, w tym licencjatu. Kandydat powinien posiadać kwalifikacje do pracy na stanowisku doradcy zawodowego oraz doświadczenie w prowadzeniu "ABC Przedsiębiorczości". Brak dodatkowych wymagań dotyczących stażu, języków, uprawnień czy szczególnych umiejętności. W ofercie nie wskazano także preferowanych zawodów ani kierunków wykształcenia. Wymagania pożądane oraz dodatkowe nie zostały określone.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Kwalifikacje do pracy na stanowisku doradcy zawodowego, doświadczenie w prowadzeniu ”ABC Przedsiębiorczości”
Dane pracodawcy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W RZESZOWIE to instytucja, która specjalizuje się w kształceniu i doskonaleniu zawodowym. Oferuje wsparcie w rozwoju kariery i umiejętności zawodowych dla osób z różnych branż. W obecnej chwili poszukuje pracowników na stanowisko praca doradca zawodowy Mielec. Aplikacje można przesyłać bezpośrednio na adres e-mail mielec@zdz.rzeszow.pl. Zakład zapewnia profesjonalne warunki pracy, sprzyjające rozwojowi zawodowemu.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W RZESZOWIE
NIP pracodawcy
8130268194
REGON pracodawcy
000512674
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres aplikowania
Piłsudskiego 2, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Email osoby do kontaktu
mielec@zdz.rzeszow.pl
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mielec@zdz.rzeszow.pl
Aplikując na stanowisko Doradcy Zawodowego w Mielcu, przygotuj się na złożenie CV w języku polskim na adres e-mail: mielec@zdz.rzeszow.pl. Pamiętaj, że wymagane jest wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu "ABC Przedsiębiorczości". Warto również zwrócić uwagę na szczegóły oferty, takie jak rodzaj umowy (umowa zlecenie) oraz wynagrodzenie wynoszące od 30,50 PLN za godzinę. Nie zapomnij o starannym przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych, które powinny być przesłane bezpośrednio do pracodawcy.