Przejdź do treści

Praca Asystent Księgowości w Mielcu

  • wynagrodzenie 2 755,10 PLN
  • kontakt przez PUP
  • ważne do 2025/10/17 23:59
Zobacz inne oferty w kategoriach: Finanse i księgowość oraz Mielec
Stanowisko:Asystent Do Spraw Księgowości
Miejscowość:Mielec
Wynagrodzenie:2 755,10 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca asystent do spraw księgowości Mielec
Centralna baza ofert pracy - praca asystent do spraw księgowości Mielec

Szczegóły oferty

W Mielcu oferta pracy na stanowisku asystent do spraw księgowości jest aktualna i kierowana do osób z wykształceniem średnim. Pracodawca oferuje zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin (40 godzin tygodniowo) od 20 października 2025 do 19 lutego 2026. Zakres obowiązków obejmuje wsparcie w codziennych zadaniach księgowych.

Praca odbywa się na jednej zmianie, a wynagrodzenie wynosi 2755,10 PLN brutto miesięcznie. Osoby zainteresowane powinny spełniać wymagania dotyczące biegłej obsługi komputera oraz pakietu MS Office. Aplikacje przyjmowane są za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Szczegółowe informacje można uzyskać u Moniki Kozik pod numerem telefonu 177880087.

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyMielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówOpis zadań
Rodzaj wykonywanej pracyAsystent do spraw księgowości
Rodzaj umowy zatrudnieniaNie dotyczy
Wymiar etatu1
Określenie zmianowości pracyjedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo40
Liczba godzin pracy miesięcznie160
Data rozpoczęcia pracy20.10.2025
Data zakończenia pracy19.02.2026
Rodzaj wynagrodzeniaStypendium brutto
Wynagrodzenie brutto2 755,10 PLN
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraznie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracyASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Numer stanowiskaAsystent do spraw księgowości
Miejscowość pracodawcyMielec
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcymielecki
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejnie
Nazwa zawodu w ofercieasystent do spraw księgowości
Miejscowość adresu miejsca pracyMielec,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Skrócony rodzaj zatrudnieniaInny
Wynagrodzenie brutto ze stawką2 755,10 PLN
Liczba miesięcy stażu4
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie

Praca asystent do spraw księgowości Mielec - Wymagania

Wymagania do pracy obejmują wykształcenie minimum średnie, zarówno zawodowe, jak i ogólnokształcące. Kandydat powinien posiadać biegłą obsługę komputera oraz pakietu MS OFFICE. Nie przewiduje się dodatkowych uprawnień ani szczególnych umiejętności. Brak jest również wymagań dotyczących stażu pracy oraz znajomości języków obcych. Wszelkie inne wymagania zostały określone jako minimalne wymagania edukacyjne.

Wymagania konieczne

Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracyśrednie zawodowe, średnie ogólnokształcące

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracywykształcenie minimum średnie,biegła obsługa komputera i pakietu MS OFFICE

Dane pracodawcy

Pracodawcą oferującym stanowisko jest firma "kontakt przez PUP", która współpracuje z Powiatowym Urzędem Pracy w Mielcu. Osoby zainteresowane pracą asystent do spraw księgowości Mielec mogą aplikować za pośrednictwem urzędu, zgłaszając się do doradcy w celu uzyskania skierowania. Miejsce aplikowania znajduje się przy ul. Chopina 16a w Mielcu. Kontakt w sprawie oferty możliwy jest za pośrednictwem Moniki Kozik, która udzieli szczegółowych informacji. Wymagana dokumentacja to oferta stażu dla osób bezrobotnych.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcykontakt przez PUP
Sposób aplikowania do pracyza pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres aplikowaniaChopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktuMonika Kozik
Numer telefonu osoby do kontaktu177880087
Email osoby do kontaktumonika.kozik@pup.mielec.pl
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacjiOferta stażu dla osób bezrobotnych. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.nn
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcymielecki
Gmina pracodawcyMielec
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyMielec
Skrócony sposób aplikowaniaU
Ulica pracodawcyChopina
Numer budynku pracodawcy16a
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Osoby aplikujące o stanowisko Asystenta do spraw księgowości w Mielcu powinny pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Po pierwsze, wymagana jest co najmniej średnia szkoła zawodowa lub ogólnokształcąca, a także biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office. Zgłoszenia należy kierować przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, co wiąże się z koniecznością uzyskania skierowania od doradcy. Pamiętaj, aby przygotować wszystkie wymagane dokumenty podczas aplikacji oraz planować pracę na pełny etat, bo oferta obejmuje 40 godzin tygodniowo. Wynagrodzenie wynosi 2 755,10 PLN brutto. Ostateczna data rozpoczęcia pracy to 20.10.2025, a zatrudnienie przewidziane jest na okres 4 miesięcy. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z osobą odpowiedzialną za rekrutację, Moniką Kozik.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/1580
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
ID jednostki zgłaszającej ofertę1665
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Data ważności oferty17.10.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychtak
Finansowana z PFRONnie