Centralna baza ofert pracy - praca asystent kas samoobsługowych Mielec
Szczegóły oferty
Firma IPRACUJZDALNIE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje kandydatów na stanowisko praca asystent kas samoobsługowych Mielec. Praca odbywa się na umowę o pracę na czas określony, z wynagrodzeniem zaczynającym się od 4 666 PLN brutto. Do zadań pracownika należy pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych oraz dbanie o utrzymanie czystości i ekspozycję towarów.
Stanowisko wiąże się z pracą na dwie zmiany oraz możliwością zatrudnienia w dni wolne. Wymagane jest wykształcenie zasadnicze zawodowe oraz aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt z pracodawcą przez telefon lub e-mail. Praca dostępna w Mielcu, przy ul. Kazimierza Jagiellończyka.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
Kazimierza Jagiellończyka, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
Zakres obowiązków:npomoc przy obsłudze kas samoobsługowychnobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduraminutrzymanie czystości w miejscu pracyndbanie o ekspozycję towarów
Praca asystent kas samoobsługowych Mielec - Wymagania
Wymagania dotyczące pracy obejmują posiadanie zasadniczego zawodowego wykształcenia. Kandydat powinien dysponować aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności oraz aktualnymi badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych lub wykazać chęć do ich wyrobienia. Wymagana jest także postawa ukierunkowana na klienta oraz zapał do pracy. Dodatkowe umiejętności nie zostały określone, a niezbędne uprawnienia nie są wymagane. Oczekiwany jest brak doświadczenia zawodowego, ponieważ nie przewidziano wymaganego stażu do pracy.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
zasadnicze zawodowe
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta.nn
Dane pracodawcy
IPRACUJZDALNIE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ to firma z siedzibą w Rzeszowie, która oferuje różnorodne możliwości zatrudnienia w dynamicznie rozwijającym się środowisku. Obecnie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku praca asystent kas samoobsługowych Mielec. Firma kładzie duży nacisk na profesjonalizm oraz satysfakcję swoich pracowników, oferując im wsparcie w rozwoju zawodowym. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, kontaktując się telefonicznie lub mailowo. Wszelkie pytania dotyczące oferty można kierować na adres hr@ipracujzdalnie.pl lub pod numer telefonu 602463099.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
IPRACUJZDALNIE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP pracodawcy
5170413726
REGON pracodawcy
388178243
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres aplikowania
Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Numer telefonu osoby do kontaktu
602463099
Email osoby do kontaktu
hr@ipracujzdalnie.pl
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą 602463099 lub e-mail: hr@ipracujzdalnie.pl.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - 602463099 dwa razy wew. 1
Osoby aplikujące o pracę na stanowisko Asystent kas samoobsługowych w Mielcu powinny zwrócić szczególną uwagę na wymagane dokumenty - mogą skontaktować się bezpośrednio z pracodawcą poprzez telefon lub e-mail, podając wszystkie niezbędne informacje. Ważne jest, aby posiadać aktualne orzeczenie o niepełnosprawności oraz badania sanitarno-epidemiologiczne lub je wykonać. Oferowana praca wiąże się z obsługą klientów, utrzymaniem czystości w miejscu pracy oraz dbałością o ekspozycję towarów. Należy również pamiętać o elastyczności w zakresie pracy w weekendy i o dwóch zmianach.