Przejdź do treści

Praca Asystent HR – Mielec

Masz umiejętności?

Zdobądź klientów dzięki własnej stronie www

Prosta strona internetowa z edytorem, domeną i hostingiem już od 670 zł.
Pokaż, co potrafisz – nawet bez firmy!

Responsywna strona www Leżajsk
Zobacz inne oferty w kategoriach: Zasoby ludzkie oraz Mielec
Stanowisko:Pozostali Specjaliści Do Spraw Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Miejscowość:Mielec
Wynagrodzenie:od 4 666 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi Mielec
Centralna baza ofert pracy - praca pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi Mielec

Szczegóły oferty

W Mielcu poszukiwani są kandydaci na stanowisko praca pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi Mielec. Oferta dotyczy umowy o pracę na czas określony, w wymiarze pełnego etatu, z wynagrodzeniem startingowym od 4 666 PLN brutto. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w zakresie zarządzania personelem, administrowanie sprawami pracowniczymi oraz organizację szkoleń zawodowych. Wymagana jest wykształcenie wyższe oraz mile widziane doświadczenie w obszarze HR. Praca odbywa się w systemie jednozmianowym, a dokumenty aplikacyjne należy składać za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Zatrudnienie rozpocznie się 19 maja 2025 roku, a zakończy 18 lutego 2026 roku. Serdecznie zapraszamy do aplikacji!

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyMielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówZakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracyAsystent do spraw personalnych - wsparcie w realizacji wszelkich prac związanych z zarządzaniem personelem, administrowanie sprawami pracowniczymi, wsparcie procesów rekrutacji i selekcji, wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników, wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych, współtworzenie i realizacja marketingu personalnego.
Rodzaj umowy zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu1
Określenie zmianowości pracyjedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo40
Liczba godzin pracy miesięcznie160
Data rozpoczęcia pracy19.05.2025
Data zakończenia pracy18.02.2026
Rodzaj wynagrodzeniaWynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie bruttood 4 666 PLN
System wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraznie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracyPOZOSTALI SPECJALIŚCI DO SPRAW ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
Numer stanowiskaPozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Miejscowość pracodawcyMielec
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcymielecki
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejnie
Nazwa zawodu w oferciepozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Miejscowość adresu miejsca pracyMielec,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Skrócony rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę
Wynagrodzenie brutto ze stawkąod 4 666 PLN
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie

Praca pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi Mielec - Wymagania

Wymagania do pracy obejmują wykształcenie wyższe (w tym licencjat), preferowane kierunki to zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia oraz socjologia. Wskazane jest również posiadanie prawa jazdy kat. B oraz znajomość technik rekrutacyjnych i przepisów prawa pracy. Kandydaci powinni wykazywać się zdolnościami organizacyjnymi, bardzo dobrą komunikatywnością, kreatywnością oraz samodzielnością. Dodatkowo, mile widziana jest znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, a także języka angielskiego. Kandydaci powinni być odpowiedzialni, lojalni wobec firmy oraz umieć pracować w zespole.

Wymagania pożądane

Wymagania pożądane
Wykształcenie pożądane do pracywyższe (w tym licencjat)

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracyMile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, prawo jazdy kat. B, wiedza z zakresu technik rekrutacyjnych, znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zdolności organizacyjne, bardzo dobra komunikatywność, samodzielność, kreatywność, empatia, odpowiedzialność, lojalność wobec firmy, dobra organizacja swojego czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość pakietu MS Office - zwłaszcza Excel, mile widziana znajomość język angielskiego.

Dane pracodawcy

Pracodawcą oferującym zatrudnienie jest firma kontakt przez PUP. Praca pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi Mielec jest skierowana do osób bezrobotnych, które spełniają wymagania określone przez pracodawcę. Aplikacja odbywa się za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, gdzie zainteresowani mogą otrzymać skierowanie. Osobą do kontaktu jest Anna Banaś, która udzieli dodatkowych informacji. Uwaga, dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć bezpośrednio do urzędników urzędów pracy.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcykontakt przez PUP
Sposób aplikowania do pracyza pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres aplikowaniaChopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktuAnna Banaś
Numer telefonu osoby do kontaktu177880096
Email osoby do kontaktuanna.banas@pup.mielec.pl
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacjiOferta pracy w ramach prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcymielecki
Gmina pracodawcyMielec
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyMielec
Skrócony sposób aplikowaniaU
Ulica pracodawcyChopina
Numer budynku pracodawcy16a
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Aplikując o pracę na stanowisko asystenta do spraw personalnych w Mielcu, warto zwrócić szczególną uwagę na kilka kluczowych aspektów. Zadbaj o starannie przygotowane CV oraz list motywacyjny, w których podkreślisz swoje umiejętności związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, w tym wiedzę na temat technik rekrutacyjnych oraz przepisów prawa pracy. Pamiętaj także o wymogach dotyczących wykształcenia - preferowane jest wykształcenie wyższe kierunkowe. Przed rozmową kwalifikacyjną, zapoznaj się z zakresem obowiązków, aby móc skutecznie zaprezentować swoje doświadczenie oraz pomysły na wsparcie procesów rekrutacji i organizacji szkoleń. Nie zapomnij również o dobrej organizacji oraz umiejętności pracy w zespole, które są niezwykle istotne na tym stanowisku.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/0721
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
ID jednostki zgłaszającej ofertę1665
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Data ważności oferty16.05.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychtak
Finansowana z PFRONnie