Centralna baza ofert pracy - praca specjalista do spraw kadr Mielec
Szczegóły oferty
W Mielcu poszukiwany jest kandydat na stanowisko praca specjalista do spraw kadr Mielec. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką kadrową firmy, w tym kompleksową obsługę kadrową oraz administrowanie dokumentacją pracowniczą. Praca odbywa się w systemie jednogodzinnym, a wymiar etatu wynosi 1.0, co przekłada się na 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie to średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat) lub średnie ogólnokształcące. Wynagrodzenie brutto wynosi 1 994,40 PLN. Oferta dotyczy stażu z urzędu pracy, co oznacza wsparcie w aktywizacji zawodowej dla osób zarejestrowanych jako bezrobotne. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt z Powiatowym Urzędem Pracy w Mielcu.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Opis zadań
Rodzaj wykonywanej pracy
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką kadrową firmy, wykonywanie kompleksowej obsługi kadrowej, przygotowywanie standardowych dokumentów kadrowych, administrowanie dokumentacją pracowniczą, wykonywanie innych zleconych prac związanych z funkcjonowaniem Działu Personalnego.
Praca specjalista do spraw kadr Mielec - Wymagania
Kandydat powinien posiadać wykształcenie średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat) lub średnie ogólnokształcące. Dodatkowo, oczekuje się dobrej znajomości Pakietu MS Office. Inne wymagania dotyczące doświadczenia lub dodatkowych uprawnień nie zostały określone. Wymagana jest motywacja do pracy oraz umiejętność współpracy w zespole.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Dobra znajomość Pakietu MS Office
Dane pracodawcy
Pracodawca, kontakt przez PUP, oferuje możliwość zatrudnienia na stanowisku specjalisty do spraw kadr w Mielcu. Organizatorem rekrutacji jest Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, który wspiera aktywizację osób bezrobotnych w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+). W ramach tego projektu przynajmniej 80% uczestników będzie stanowić osoby zarejestrowane jako bezrobotne, znajdujące się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. Aplikacje można składać za pośrednictwem urzędu, a dokumenty wymagane to oferta stażu. Kontakt w sprawie rekrutacji możliwy jest poprzez Malwinę Ciemięgę, dostępną pod numerem telefonu 177880095 lub adresem e-mail malwina.ciemiega@pup.mielec.pl.
Oferta stażu w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu mieleckiego (II)”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Zgodnie ze Specyficznymi Kryteriami Dostępu dla Działania FEPK.07.01 co najmniej 80% uczestników projektu będą stanowiły osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu, jako bezrobotne należące do grup znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.: n-osoby młode, do 30 roku życia (do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin ),n-osoby starsze, powyżej 55 roku życia, n-osoby długotrwale bezrobotne, n-kobiety, n-osoby z niepełnosprawnościamin-osoby o niskich kwalifikacjach.nn
Osoby aplikujące o pracę na stanowisko specjalisty do spraw kadr powinny zwrócić szczególną uwagę na wymagania dotyczące wykształcenia, które obejmują m.in. średnie zawodowe oraz wyższe. Warto również wykazać się dobrą znajomością Pakietu MS Office, co może stanowić istotny atut podczas rekrutacji. Strong W procesie aplikacyjnym konieczne będzie złożenie oferty stażu w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego, co wymaga spełnienia specjalnych kryteriów dostępu. Wnioski można składać za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, kontaktując się z osobą odpowiedzialną za rekrutację.