Centralna baza ofert pracy - praca asystent do spraw księgowości Janowiec
Szczegóły oferty
W Janowcu, w województwie podkarpackim, poszukiwana jest osoba na stanowisko praca asystent do spraw księgowości Janowiec. Kandydat będzie odpowiedzialny za wsparcie w codziennych zadaniach księgowych oraz obsługę komputera i urządzeń biurowych. Praca odbywa się na pełen etat w systemie jednozmianowym, a wynagrodzenie wynosi 1 994,40 PLN brutto miesięcznie.
Oferta jest dostępna od 1 marca do 30 czerwca 2025 roku, w ramach stażu organizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. Wymagane jest wykształcenie średnie oraz umiejętność obsługi komputera. Osoby zainteresowane są proszone o aplikowanie za pośrednictwem urzędu pracy. Szczegóły oferty można znaleźć na stronie urzędu.
Praca asystent do spraw księgowości Janowiec - Wymagania
Wymagania do pracy obejmują posiadanie wykształcenia średniego zawodowego lub średniego ogólnokształcącego. Kandydat powinien również posiadać strong>umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Nie określono innych wymagań dotyczących stażu, zawodów, uprawnień czy języków obcych. Dodatkowe umiejętności oraz doświadczenie nie zostały wskazane jako wymagane. Oferta pracy jest skierowana do osób z odpowiednim wykształceniem i umiejętnościami technicznymi.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
umiejętnośc obsługi komputera i urządzeń biurowych
Dane pracodawcy
Pracodawca, kontakt przez PUP, poszukuje kandydatów na stanowisko związane z pracą jako asystent do spraw księgowości Janowiec. Oferta skierowana jest głównie do osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu, które znajdują się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu do doradcy klienta w celu otrzymania skierowania. Praca oferowana jest w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, co daje możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego. Aplikacje można składać za pośrednictwem urzędów pracy, co zapewnia wsparcie w procesie rekrutacyjnym.
Oferta stażu w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu mieleckiego (II)”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Zgodnie ze Specyficznymi Kryteriami Dostępu dla Działania FEPK.07.01 co najmniej 80% uczestników projektu będą stanowiły osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu, jako bezrobotne należące do grup znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.: n-osoby młode, do 30 roku życia (do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin ),n-osoby starsze, powyżej 55 roku życia, n-osoby długotrwale bezrobotne, n-kobiety, n-osoby z niepełnosprawnościamin-osoby o niskich kwalifikacjach.nnOsoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu do doradcy klienta w celu otrzymania skierowania.nn
Osoby aplikujące o pracę na stanowisko Asystenta do spraw księgowości w Janowcu powinny pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Praca będzie trwała od 1 marca do 30 czerwca 2025 roku na pełen etat (1.0) w wymiarze 40 godzin tygodniowo. Wymagane jest wykształcenie średnie zawodowe lub ogólnokształcące, a także umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Aby aplikować, należy zgłosić się do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu i otrzymać skierowanie. Wynagrodzenie wynosi 1 994,40 PLN brutto, a oferta dotyczy stażu w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegóły aplikacji można uzyskać kontaktując się z Anną Banaś pod numerem telefonu 177880096 lub e-mailem na adres anna.banas@pup.mielec.pl.