Centralna baza ofert pracy - praca podinspektor komunikacji społecznej Przemyśl
Szczegóły oferty
Urząd Miejski w Przemyślu poszukuje kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Promocji i Kultury. Istnieje możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę na czas określony. Wymagane wykształcenie to kierunek związany z dziennikarstwem, komunikacją społeczną, administracją, politologią lub PR. Praca odbywać się będzie w systemie jednozmianowym w siedzibie urzędu przy Rynku 1 w Przemyślu. Wynagrodzenie zaczyna się od 5200 PLN brutto miesięcznie. Szczegóły dotyczące obowiązków oraz wymagań można znaleźć w ogłoszeniu na stronie internetowej urzędu. Osoby zainteresowane mogą aplikować osobiście lub pocztą, korzystając z informacji zawartych w ogłoszeniu o pracy podinspektor komunikacji społecznej Przemyśl.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się w ogłoszeniu na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.przemysl.pl w zakładce ”Oferty pracy - Ogłoszenia o naborze”
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Liczba godzin pracy miesięcznie
160
Data rozpoczęcia pracy
01.04.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 5 200 PLN
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
nie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W WYDZIALE PROMOCJI I KULTURY W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRZEMYŚLU
Numer stanowiska
Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. komunikacji społecznej w Wydziale Promocji i Kultury w Urzędzie Miejskim w Przemyślu
Praca podinspektor komunikacji społecznej Przemyśl - Wymagania
Kandydat do pracy powinien posiadać wykształcenie wyższe (w tym licencjat) w obszarze dziennikarstwa, komunikacji społecznej, administracji, politologii lub PR. Wymagania dotyczące stażu pracy oraz dodatkowych uprawnień nie zostały określone. Szczegółowe wymagania znajdują się w ogłoszeniu na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.przemysl.pl w zakładce "Oferty pracy - Ogłoszenia o naborze". Wymagania pożądane oraz dodatkowe informacje nie zostały wskazane w ofercie. Znajomość języków obcych nie jest wymagana.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat), kierunek: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, administracja, politologia, PR
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Szczegółowe wymagania znajdują się w ogłoszeniu na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.przemysl.pl w zakładce ”Oferty pracy - Ogłoszenia o naborze”
Dane pracodawcy
Urząd Miejski w Przemyślu to instytucja zajmująca się administracją samorządową, odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie sprawami lokalnymi. W ofercie pracy na stanowisko podinspektora komunikacji społecznej w Przemyślu, pracodawca stawia na profesjonalizm i zaangażowanie swoich pracowników. Urząd znajduje się w centrum Przemyśla, przy ulicy Rynek 1, co ułatwia dostęp zarówno dla pracowników, jak i mieszkańców. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, co świadczy o bezpośrednim podejściu do rekrutacji. Wszelkie szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów można znaleźć na stronie internetowej urzędów.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
Urząd Miejski w Przemyślu
NIP pracodawcy
7951001267
REGON pracodawcy
000686753
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres aplikowania
Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Wykaz wymaganych dokumentów znajduje się w ogłoszeniu na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.przemysl.pl w zakładce ”Oferty pracy - Ogłoszenia o naborze”
Aplikując o pracę na stanowisko podinspektora ds. komunikacji społecznej w Urzędzie Miejskim w Przemyślu, warto zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim, upewnij się, że spełniasz wymogi dotyczące wykształcenia, w tym posiadanie wyższego wykształcenia w dziedzinie dziennikarstwa, komunikacji społecznej, administracji, politologii lub PR. Dodatkowo, zapoznaj się ze szczegółowym zakresem obowiązków, który znajduje się w ofercie na stronie internetowej urzędów. Przypomnij sobie, aby złożyć dokumenty aplikacyjne osobiście lub wysłać je pocztą na adres Rynek 1, 37-700 Przemyśl. Nie zapomnij również sprawdzić wszystkich wymaganych dokumentów, które musisz dołączyć do swojej aplikacji, aby zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie.