Przejdź do treści

Praca Specjalista ds. obsługi umów Rzeszów

Zobacz inne oferty w kategoriach: Handel i sprzedaż oraz Rzeszów
Stanowisko:Specjalista Ds. Obsługi Umów Wynajmu Długoterminowego
Miejscowość:Rzeszów
Wynagrodzenie:od 5 000 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca specjalista ds. obsługi umów wynajmu długoterminowego Rzeszów
Centralna baza ofert pracy - praca specjalista ds. obsługi umów wynajmu długoterminowego Rzeszów

Szczegóły oferty

Xerrex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością poszukuje kandydata na stanowisko praca specjalista ds. obsługi umów wynajmu długoterminowego Rzeszów. Do jego obowiązków będzie należał nadzór nad umowami wynajmu długoterminowego oraz comiesięczne rozliczanie płatności. Osoba na tym stanowisku będzie także odpowiedzialna za badanie poziomu zadowolenia Klienta oraz sporządzanie raportów dotyczących umów. Wymagana jest dobra organizacja pracy oraz umiejętność komunikacji z klientami. Praca odbywa się w trybie stacjonarnym w Rzeszowie, w pełnym wymiarze godzin. Oferowane wynagrodzenie wynosi od 5000 PLN brutto miesięcznie. Aplikacje można wysyłać bezpośrednio na adres e-mail pracodawcy.

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyPŁK. LEOPOLDA LISA-KULI 6, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówZakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracyNadzór nad umowami dotyczącymi wynajmu długoterminowego urządzeń wielofunkcyjnychnComiesięczne rozliczanie i nadzór nad płatnościami umównBadanie poziomu zadowolenia Klienta z realizowanej umowynSporządzenie raportów i analiz dotyczących umów nPrzyjmowanie i wydawanie zleceń serwisu urządzeń wielofunkcyjnychnWydawanie i rozliczenie części zamiennych do realizacji zleceń serwisowychnWspółpraca z Działem Obsługi Klienta XerrexnWykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Rodzaj umowy zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu1
Określenie zmianowości pracyjedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo40
Data rozpoczęcia pracy01.03.2025
Rodzaj wynagrodzeniaWynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie bruttood 5 000 PLN
System wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraznie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracySPECJALISTA DS. OBSŁUGI UMÓW WYNAJMU DŁUGOTERMINOWEGO
Numer stanowiskaSpecjalista ds. obsługi umów wynajmu długoterminowego
Miejscowość pracodawcyRzeszów
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcym. Rzeszów
Gmina pracodawcyRzeszów
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejtak
Nazwa zawodu w oferciepracownik biurowy
Opis oferty pracypraca stała
Miejscowość adresu miejsca pracyRzeszów,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Ulica pracodawcyPŁK. LEOPOLDA LISA-KULI
Numer budynku pracodawcy6
Skrócony rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę
Wynagrodzenie brutto ze stawkąod 5 000 PLN
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie
Dostępne tryby pracyStacjonarna

Praca specjalista ds. obsługi umów wynajmu długoterminowego Rzeszów - Wymagania

Wymagania do pracy obejmują posiadanie wyższego wykształcenia, w tym licencjatu, oraz znajomość języka angielskiego na poziomie A2 w mowie i piśmie. Kandydat powinien wykazać się bardzo dobrą znajomością obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Office oraz umiejętnością dobrej organizacji pracy. Kluczowa jest również komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych z Klientami. Dodatkowo, istotna jest umiejętność planowania i organizowania pracy własnej zgodnie z wymaganymi terminami.

Wymagania konieczne

Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracywyższe (w tym licencjat)
Języki wymagane do pracyangielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia do pracybardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Office, dobra organizacja pracy, KOMUNIKATYWNOŚĆ

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracy Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych z Klientamin Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej pod kątem wymaganych terminówn

Dane pracodawcy

XERREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Rzeszowie to dynamicznie rozwijająca się firma, która specjalizuje się w obszarze wynajmu długoterminowego. W obecnym procesie rekrutacyjnym poszukuje specjalisty ds. obsługi umów wynajmu długoterminowego Rzeszów, który dołączy do ich zespołu. Organizacja stawia na profesjonalizm i wysoką jakość obsługi klienta. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, co podkreśla otwartość firmy na potencjalnych kandydatów. Osobą do kontaktu jest Mariola Maternowska, dostępna pod adresem e-mail praca@xerrex.pl.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcyXERREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP pracodawcy8133218216
REGON pracodawcy69154982500000
Sposób aplikowania do pracybezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowaniaPŁK. LEOPOLDA LISA-KULI 6, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktuMariola Maternowska
Email osoby do kontaktupraca@xerrex.pl
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacjiBrak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnychPreferowane formy kontaktu: e-mail
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcym. Rzeszów
Gmina pracodawcyRzeszów
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyRzeszów
Skrócony sposób aplikowaniaP
Ulica pracodawcyPŁK. LEOPOLDA LISA-KULI
Numer budynku pracodawcy6
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Osoby aplikujące o pracę na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Umów Wynajmu Długoterminowego powinny pamiętać o kilku kluczowych aspektach. Przede wszystkim, wymagane jest wykształcenie wyższe oraz dobra znajomość obsługi pakietu biurowego Office. Kandydaci powinni również wykazać się komunikatywnością oraz umiejętnością organizacji pracy. Przygotowując aplikację, należy skupić się na umiejętności planowania i nawiązywania relacji biznesowych z klientami, co jest istotne dla powodzenia w tej roli. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, XERREX Sp. z o.o., poprzez e-mailowy kontakt. Dodatkowo, istotne jest posługiwanie się językiem angielskim na poziomie A2 w mowie i piśmie.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/0530
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
ID jednostki zgłaszającej ofertę1587
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Data ważności oferty11.03.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychnie
Finansowana z PFRONnie