Firma FHC-2 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością poszukuje pracownika na stanowisko związane z pracą obsługa lady Rzeszów. Praca odbywa się w wymiarze pełnoetatowym, na dwie zmiany, w siedzibie przy ulicy Króla Saisława Augsta 25a. Zatrudnienie nastąpi na podstawie umowy o pracę na okres próbny, a wynagrodzenie brutto zaczyna się od 4 666 PLN miesięcznie, z możliwością dodatkowej premii. Kandydaci powinni posiadać książeczkę sanepidowską oraz chęci do pracy, a wykształcenie nie jest wymagane (można mieć brak lub niepełne podstawowe). Praca jest dostępna od 14 stycznia 2025 roku. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, zarówno telefonicznie, jak i mailowo.
Warunki pracy i płacy
W ofercie pracy na stanowisko obsługi lady w Rzeszowie, pracownik zatrudniony będzie na podstawie umowy o pracę na okres próbny. Wynagrodzenie brutto wynosi od 4 666 PLN oraz może być suplementowane premią. Praca odbywać się będzie w systemie zmianowym, w wymiarze 1.0 etatu, co oznacza 40 godzin tygodniowo. Zatrudnienie ma rozpocząć się 14 stycznia 2025 roku, a pracodawca nie oferuje zakwaterowania ani wyżywienia. Praca nie jest tymczasowa, a zatrudnienie może nastąpić od zaraz.
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
Króla Saisława Augsta 25a, 35-210 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Kandydat ubiegający się o to stanowisko powinien posiadać brak lub niepełne podstawowe wykształcenie. Ponadto wymagane jest posiadanie książeczki sanepidowskiej. Istotne są również chęci do pracy. Nie określono dodatkowych wymagań dotyczących doświadczenia zawodowego ani języków. Wskazane jest, aby osoba aplikująca była zmotywowana do podjęcia zatrudnienia.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia do pracy
książeczka sanepidowska*
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
chęci do pracy
Dane pracodawcy
FHC-2 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością to dynamicznie rozwijająca się firma z siedzibą w Krosnie, w województwie podkarpackim. W chwili obecnej poszukuje kandydatów do pracy w zakresie obsługi lady. Praca obsługa lady Rzeszów jest doskonałą okazją dla osób z doświadczeniem lub chętnych do nauki. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, co zapewnia szybki proces rekrutacyjny. Kontakt telefoniczny i mailowy jest preferowaną formą składania dokumentów aplikacyjnych.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP pracodawcy
6842411942
REGON pracodawcy
18006508900000
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowania
TYSIĄCLECIA 1, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Aplikując o pracę na stanowisko OBSŁUGA LADY w Rzeszowie, warto zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii. Po pierwsze, posiadanie książeczki sanepidowskiej jest wymagane, co powinno być podkreślone w swoim CV lub podczas rozmowy. Upewnij się, że Twoje dokumenty aplikacyjne są aktualne i zawierają wszystkie wymagane informacje. Staraj się także wykazać chęć do pracy i elastyczność w zakresie wykonywanej pracy, ponieważ rodzaj zadań jest do uzgodnienia. Kontakty z pracodawcą można nawiązać bezpośrednio, preferując telefon lub e-mail, co może ułatwić szybkie uzyskanie informacji.