Przejdź do treści

Praca Koordynator ds. dostępności – Mielec

Zobacz inne oferty w kategoriach: Budownictwo i nieruchomości oraz Mielec
Stanowisko:Koordynator Ds. Dostępności
Miejscowość:Mielec
Wynagrodzenie:od 2 333 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca koordynator ds. dostępności Mielec
Centralna baza ofert pracy - praca koordynator ds. dostępności Mielec

Szczegóły oferty

Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu poszukuje kandydatów na stanowisko praca koordynator ds. dostępności Mielec. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług medycznych oraz koordynowanie działań mających na celu poprawę dostępności. Wymagana jest wyższa edukacja oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy związanej z osobami z niepełnosprawnościami. Praca odbywa się w wymiarze 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–14:35. Oferowane wynagrodzenie to od 2 333 PLN brutto. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, a wszelkie dokumenty powinny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt za pośrednictwem telefonu lub maila.

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyŻeromskiego 22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówZakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług medycznych świadczonych przez Szpital,n- przygotowanie i koordynowanie wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Szpital, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom nze szczególnymi potrzebami,n- monitorowanie działalności Szpitala, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,n-opracowywanie i przekazywanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Szpitalu.nnnZatrudnienie w ramach umowy zlecenie 1/2 etatu w godz. 7 - 14.35 od poniedziałku do piątku.
Rodzaj umowy zatrudnieniaUmowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Określenie zmianowości pracynie dotyczy
Liczba godzin pracy tygodniowo20
Liczba godzin pracy miesięcznie80
Data rozpoczęcia pracy03.01.2025
Rodzaj wynagrodzeniaWynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie bruttood 2 333 PLN
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraztak
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracyKOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Numer stanowiskaKOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Miejscowość pracodawcyMielec
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcymielecki
Gmina pracodawcyMielec
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejnie
Nazwa zawodu w oferciepozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Miejscowość adresu miejsca pracyMielec,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Ulica pracodawcyŻeromskiego
Numer budynku pracodawcy22
Skrócony rodzaj zatrudnieniaUmowa zlecenie
Wynagrodzenie brutto ze stawkąod 2 333 PLN
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie

Praca koordynator ds. dostępności Mielec - Wymagania

Wymagania do pracy obejmują wykształcenie wyższe oraz minimum 2-letnie doświadczenie w działaniach skierowanych do osób z różnymi niepełnosprawnościami. Wymagana jest również wiedza z zakresu dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, w tym znajomość odpowiednich ustaw. Kandydat powinien posiadać praktyczną znajomość pakietu MS Office oraz umiejętności organizacji pracy i pracy zespołowej. Mile widziana jest także znajomość języka migowego. Oczekuje się komunikatywności oraz gotowości do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.

Wymagania konieczne

Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracywyższe (w tym licencjat)

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracyWykształcenie wyższe; minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań skierowanych do osób z różnymi niepełnosprawnościami; wiedza za zakresu dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, pozwalająca na koordynację procesów i monitorowanie działań w tych obszarach, w tym znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, praktyczna znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy umiejętność pracy zespołowej; komunikatywność; gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań, mile widziana znajomość j. migowego. n
Ogólny wymagany staż pracylata: 2

Dane pracodawcy

Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu to renomowana instytucja medyczna, która od lat świadczy wysokiej jakości usługi zdrowotne dla lokalnej społeczności. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje kandydatów na stanowisko praca koordynator ds. dostępności Mielec. Pracodawca oferuje możliwość pracy w zespole profesjonalistów oraz uczestnictwo w projektach mających na celu poprawę dostępności usług medycznych. Aplikacje można składać bezpośrednio do pracodawcy, co zapewnia szybką komunikację z zainteresowanymi. Szczegóły dotyczące aplikacji można uzyskać kontaktując się z Roksaną Krzystyniak pod numerem telefonu 177800131.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcySzpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
NIP pracodawcy8171750893
REGON pracodawcy000308637
Sposób aplikowania do pracybezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres aplikowaniaŻeromskiego 22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktuRoksana Krzystyniak
Numer telefonu osoby do kontaktu177800131
Email osoby do kontaktusekretariat@szpital.mielec.pl
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacjiOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt z pracodawcą:n- telefonicznie: Roksana Krzystyniak 17 78 00 131n- mailowo - sekretariat@szpital.mielec.pl,n- osobiście - Sekretariat Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w MielcunnDokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści:nWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).n
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnychPreferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści:nWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).n
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcymielecki
Gmina pracodawcyMielec
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyMielec
Skrócony sposób aplikowaniaP
Ulica pracodawcyŻeromskiego
Numer budynku pracodawcy22
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Aplikując na stanowisko Koordynatora ds. dostępności w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, warto zwrócić szczególną uwagę na wymagania dotyczące wykształcenia oraz doświadczenia. Zdecydowanie istotne jest, aby posiadać wykształcenie wyższe i minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. Przygotuj dokładnie dokumenty aplikacyjne, w tym CV i list motywacyjny, które powinny być opatrzone Twoim podpisem oraz wymaganą klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Kontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rekrutację, Roksaną Krzystyniak, aby uzyskać dodatkowe informacje lub wyjaśnienia.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/0007
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
ID jednostki zgłaszającej ofertę1665
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Data ważności oferty02.02.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychnie
Finansowana z PFRONnie