Centralna baza ofert pracy - praca kierownik działu techniczno-administracyjnego Rzeszów
Szczegóły oferty
Firma „SPOŁEM” Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Rzeszowie poszukuje kandydata na stanowisko KIEROWNIKA DZIAŁU TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNEGO. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, prowadzenie oraz rozliczanie zadań remontowo-modernizacyjnych, a także za przeglądy techniczne budynków. Praca odbywa się w Rzeszowie przy ulicy Grottgera 10, z jedną zmianą i wynagrodzeniem od 7500 PLN brutto. Wymagana jest wyższa edukacja oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Sposób aplikacji to bezpośredni kontakt z pracodawcą. Oferta ta to idealna szansa dla osób z doświadczeniem w branży budowlanej, które są zainteresowane rozwijającą się pracą kierownik działu technuiczno-administracyjnego Rzeszów. Zainteresowani mogą przesyłać CV na adres e-mailowy pracodawcy.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
GROTTGERA 10, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
przygotowywanie i prowadzenie i rozliczanie zadań remontowo-modernizacyjnych, prowadzenie przeglądów technicznych budynków, prowadzenie cyfrowych książek obiektów budowlanych.n[Godzina zakończenia pracy] : 15:00n
Praca kierownik działu techniczno-administracyjnego Rzeszów - Wymagania
Wymagania do pracy obejmują posiadanie wykształcenia wyższego, w tym licencjata. Kandydat musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń oraz wykazywać dobrą organizację pracy i dobrą obsługę komputera. Dodatkowo, wymagany jest ogólny staż pracy wynoszący pięć lat. Wskazano również, że preferowane są uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Obowiązkowe jest spełnienie kryteriów wymienionych w ofercie pracy.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia do pracy
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, dobra organizacja pracy, dobra obsługa komputera
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
UPRAWNIENIA BUDOWLANE: do projektowania i kierowania robotami budowlanymi be zograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.n
Ogólny wymagany staż pracy
lata: 5
Dane pracodawcy
SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W RZESZOWIE jest wiodącym pracodawcą na rynku lokalnym, oferującym stabilne warunki pracy i rozwój zawodowy. W obecnej chwili poszukują kandydatów na stanowisko praca kierownik działu techniczno-administracyjnego Rzeszów, co stanowi doskonałą okazję dla osób z doświadczeniem w zarządzaniu. Siedziba firmy znajduje się przy ul. Grottgera 10 w Rzeszowie. Aplikacje można przesyłać bezpośrednio do pracodawcy, kontaktując się z Markiem Ossolińskim. Szczegóły aplikacji dostępne są na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
”SPOŁEM” POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W RZESZOWIE
NIP pracodawcy
8130267467
REGON pracodawcy
00102408900000
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowania
GROTTGERA 10, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Aplikując o pracę na stanowisko Kierownika Działu Techniczno-Administracyjnego w Rzeszowie, pamiętaj, że wszystkie dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w języku polskim, a wymaganym dokumentem jest CV. Upewnij się, że posiadasz wymagane wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Podkreśl w swoim CV umiejętności związane z organizacją pracy i obsługą komputera, gdyż są one kluczowe na tym stanowisku. Ostatecznym krokiem aplikacyjnym jest przesłanie swojego CV bezpośrednio do pracodawcy, co można uczynić mailowo na adres biuro@spolem.rzeszow.pl.