Centralna baza ofert pracy - praca podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień Nisko
Szczegóły oferty
Starostwo Powiatowe w Nisku poszukuje kandydatów na stanowisko praca podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień Nisko. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rejestrację i wyrejestrowywanie pojazdów oraz prowadzenie ewidencji dokumentów związanych z uprawnieniami do kierowania. Dodatkowo do jej obowiązków będzie należało wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących identyfikacji pojazdów oraz ochrona danych osobowych. Praca odbywa się w godzinach od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Oferowana umowa to umowa o pracę na czas określony, a wynagrodzenie wynosi od 4 840 PLN brutto. Wymagane wykształcenie to wyższe, w tym licencjat. Aplikacje można składać osobiście lub mailowo do 9 października 2025 roku.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
Rejestracja, wyrejestrowywanie pojazdów, podlegających rejestracji w myśl ustawy Prawo o ruchu drogowym.nProwadzenie w formie informatycznej ewidencji druków ścisłego zarachowania, tablic rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych, otrzymywanych i wydawanych w zw. z ewidencją i rejestracją pojazdów oraz uprawnień do kierowania pojazdami.nWydawanie decyzji administracyjnych o nadaniu cech identyfikacyjnych na nadwoziach, podwoziach lub ramach pojazdów.nOchrona tajemnicy państwowej o przekazywanych dokumentach i tablicach rejestracyjnych Wojewodzie Mazowieckiemu.nWydawanie, zatrzymywanie i cofanie uprawnień do kierowania pojazdami.nProwadzenie dokumentacji kierujących i osób bez uprawnień do kierowania pojazdami.nOchrona danych osobowych.
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Liczba godzin pracy miesięcznie
160
Data rozpoczęcia pracy
16.10.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 4 840 PLN
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
nie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
PODINSPEKTOR DS. REJESTRACJI I WYDAWANIA UPRAWNIEŃ
Numer stanowiska
Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień
Praca podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień Nisko - Wymagania
Do aplikacji na stanowisko urzędnicze "Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Wydziale Komunikacji" wymagane jest wykształcenie wyższe, w tym licencjat. Wymagana jest także co najmniej roczna praktyka zawodowa. Szczegółowe informacje o ofercie pracy można znaleźć na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku oraz na tablicy ogłoszeń. Brak innych szczególnych wymagań oraz specyfikacji dotyczących języków czy uprawnień.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
[Inne] : Szczegółowe informacje o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ”Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Wydziale Komunikacji” dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku, w zakładce ”Oferty pracy”, oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Nisku przy Placu Wolności 2.n
Ogólny wymagany staż pracy
lata: 1
Dane pracodawcy
Starostwo Powiatowe w Nisku, z siedzibą w Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, to instytucja publiczna, która angażuje się w rozwój lokalnej społeczności. Organizacja poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień Nisko. Osoby zainteresowane mogą aplikować bezpośrednio do pracodawcy, a szczegółowe informacje są dostępne na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku. Wszystkie zainteresowane osoby zachęcamy do kontaktu z Izabelą Kusz pod numerem 158412700. Praca w Starostwie to doskonała okazja do zdobycia doświadczenia w administracji publicznej.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
Starostwo Powiatowe w Nisku
NIP pracodawcy
8652078937
REGON pracodawcy
830413484
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres aplikowania
Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu
Izabela Kusz
Numer telefonu osoby do kontaktu
158412700
Email osoby do kontaktu
poczta@powiatnizanski.pl
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Szczegółowe informacje o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ”Podinspektor ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Wydziale Komunikacji” dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku, w zakładce ”Oferty pracy”, oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Nisku przy Placu Wolności 2.n
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Aplikując na stanowisko Podinspektora ds. rejestracji i wydawania uprawnień w Starostwie Powiatowym w Nisku, pamiętaj o kilku kluczowych zasadach. Przede wszystkim zadbaj o odpowiednie przygotowanie swojej aplikacji – dołącz życiorys oraz list motywacyjny, w którym podkreślisz swoje wykształcenie (wyższe, w tym licencjat) oraz doświadczenie zawodowe. Ważne jest również, aby zapoznać się z zakresem obowiązków, który obejmuje rejestrację pojazdów, prowadzenie ewidencji oraz wydawanie decyzji administracyjnych. Skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rekrutację – Izabelą Kusz – pod numerem telefonu 158412700 w celu uzyskania dodatkowych informacji. Pamiętaj, że aplikacje można składać osobiście, telefonicznie lub e-mailem.