Przejdź do treści

Praca Podinspektor Mielec – oferta pracy

  • wynagrodzenie od 4 840 do 7 500 PLN
  • Urząd Miejski w Mielcu
  • ważne do 2025/10/09 23:59
Zobacz inne oferty w kategoriach: Prawo i administracja publiczna oraz Mielec
Stanowisko:Podinspektor - Referat Urbanistyki, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami I Geodezji
Miejscowość:Mielec
Wynagrodzenie:od 4 840 do 7 500 PLN
Spis treści

Centralna baza ofert pracy - praca podinspektor mielec
Centralna baza ofert pracy - praca podinspektor mielec

Szczegóły oferty

W Urzędzie Miejskim w Mielcu poszukiwany jest kandydat na stanowisko podinspektora w Referacie Urbanistyki. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z decyzjami o warunkach zabudowy oraz lokalizacji celów publicznych. Wymagana jest wykształcenie wyższe oraz znajomość przepisów prawa dotyczących planowania przestrzennego. Praca odbywać się będzie w wymiarze pełnoetatowym, na podstawie umowy o pracę na czas określony. Wynagrodzenie brutto w przedziale od 4840 do 7500 PLN, a także możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń. To doskonała okazja dla osób zainteresowanych pracą podinspektor Mielec w administracji publicznej. Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędów do 9 października 2025 roku.

Warunki pracy i płacy

Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegółyŻeromskiego 26, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązkówZakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy1. Zadania główne :n- prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy, w tymnprowadzenie postępowań administracyjnych, opracowanie wstępnych analiz funkcjinoraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu, opracowanie wstępnych projektówndecyzji, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp.,n- prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celunpublicznego, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowanienwstępnych projektów decyzji, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp.,n- prowadzenie rejestru w/w decyzji,n- współpraca z autorami opracowań planistycznych (w tym koncepcji przestrzennych,nmiejscowych planów zagospodarowania przestrzennego), w tym w szczególnościnw zakresie przekazywania materiałów na potrzeby wykonania opracowań,nuzgadniania przekazywanej dokumentacji oraz spełnienia wymogów ustawyno infrastrukturze informacji przestrzennej,n- sporządzanie koncepcji zagospodarowania terenu i opracowań studialnych z zakresunprowadzonej polityki przestrzennej miasta,n- współpraca w zakresie obsługi trybu formalnego sporządzania opracowańnplanistycznych (w tym koncepcji przestrzennych, miejscowych planównzagospodarowania przestrzennego).n2. Zadania pomocnicze :n- przygotowanie raportów, zestawień, plansz graficznych, opracowań studialnychndotyczących gospodarki przestrzennej,n- przygotowanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowanianprzestrzennego oraz Studium Uwarunkowań i Kierunków ZagospodarowanianPrzestrzennego miasta Mielca, zaświadczeń o braku planu, informacji o położeniunw strefie rewitalizacji i specjalnej strefy rewitalizacji,n- prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości, w tym w szczególnościnprowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektównpostanowień opiniujących wstępny projekt podziału, decyzji zatwierdzającychnpodział, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp.n3. Zadania okresowe :n- sprawozdawczość okresowa,n- inne zadania wynikające z pracy Wydziału.n4. Praca wymagająca kontaktów:n- kluczowe kontakty zewnętrzne: Starostwo Powiatowe, Powiatowy Zarząd Dróg,nPodkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, PGW Wody Polskie, Regionalna DyrekcjanOchrony Środowiska, inne organy i instytucje wynikające z przepisów szczególnych,n- kluczowe kontakty wewnętrzne: Wydział Inwestycji i Utrzymania Miasta, WydziałnŚrodowiska i Energii.
Rodzaj umowy zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu1
Określenie zmianowości pracyjedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo40
Liczba godzin pracy miesięcznie160
Data rozpoczęcia pracy01.11.2025
Rodzaj wynagrodzeniaWynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie bruttood 4 840 do 7 500 PLN
Dodatkowy opis wynagrodzeniaWynagrodzenie zasadnicze w przedziale 4840-7500 zł brutto zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plus dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20%), dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-stka), nagroda uznaniowa, nagroda jubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400%), pakiet socjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie.
System wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolnenie
Czy oferta pracy tymczasowejnie
Czy zatrudnienie od zaraznie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanienie
Czy pracodawca oferuje wyżywienienie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdunie
Nazwa stanowiska pracyPODINSPEKTOR - REFERAT URBANISTYKI, WYDZIAŁ URBANISTYKI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I GEODEZJI
Numer stanowiskaPodinspektor - Referat Urbanistyki, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji
Miejscowość pracodawcyMielec
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcymielecki
Gmina pracodawcyMielec
Kraj pracodawcyPolska
Czy oferta dotyczy pracy stałejnie
Nazwa zawodu w oferciespecjalista administracji publicznej
Miejscowość adresu miejsca pracyMielec,
Województwo/kraj adresu miejsca pracypodkarpackie
Ulica pracodawcyŻeromskiego
Numer budynku pracodawcy26
Skrócony rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę
Wynagrodzenie brutto ze stawkąod 4 840 do 7 500 PLN
Mapa URL miejsca pracy Zobacz na mapie

Praca podinspektor mielec - Wymagania

Wymagania do pracy obejmują wykształcenie wyższe, w tym licencjat, z zakresu architektury, budownictwa, geodezji lub pokrewnych specjalności. Kandydat musi być obywatelem polskim oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, a także nie może mieć skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo. Wymagana jest również bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami. Dodatkowym atutem będzie znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz programów takich jak CorelDraw czy QGIS. Oczekiwane są również predyspozycje takie jak komunikatywność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole.

Wymagania konieczne

Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracywyższe (w tym licencjat)

Inne wymagania

Inne wymagania
Inne wymagania do pracyWymagania niezbędne wobec kandydata:n1) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikachnsamorządowych;n2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;n3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganenz oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;n4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;n5) wykształcenie wyższe, wyższe techniczne na kierunku/specjalności: architektura,nbudownictwo, geodezja, kartografia, gospodarka przestrzenna, planowanienprzestrzenne, gospodarka nieruchomościami lub inne studia wyższe uzupełnionenstudiami podyplomowymi w w/w zakresie,n6) wymagana znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresunplanowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami i postepowańnadministracyjnych, w tym w szczególności ustaw : o planowaniu i zagospodarowaniunprzestrzennym, o gospodarce nieruchomościami, o samorządzie gminnym, kodeksnpostępowania administracyjnego, wraz z przepisami wykonawczymi,n7) prawo jazdy kat. B,n8) posiada bardzo dobrą znajomość programów pakietu MS Office, obsługi poczty e-mailnoraz obsługi urządzeń biurowych.nWymagania dodatkowe:n1) znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, struktury ewidencyjnej miastanMielca oraz obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennegonmiasta Mielca, zagadnień z zakresu pozyskiwania, przetwarzania i wizualizacjingeodanych,n2) mile widziana umiejętność korzystania z geoportalu,n3) mile widziana znajomość programów : CorelDraw, QGIS, AutoCad, ArchiCAD,n4) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w biurzenprojektowym,n5) predyspozycje kandydata: komunikatywność, samodzielność, sumienność, rzetelnośćnw wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, umiejętnośćnpracy pod presją, umiejętność pracy w zespole, chęć stałego podnoszenia kwalifikacji.

Dane pracodawcy

Urząd Miejski w Mielcu to instytucja odpowiedzialna za zarządzanie sprawami lokalnej społeczności w Mielcu, w województwie podkarpackim. Wraz z rozwojem miasta, Urząd poszukuje kandydatów na stanowisko podinspektora, co stwarza możliwość zdobycia cennego doświadczenia w administracji publicznej. Praca podinspektor Mielec oferuje stabilne zatrudnienie oraz możliwość aktywnego uczestnictwa w projektach związanych z urbanistyką i gospodarką nieruchomościami. Aplikacje należy składać osobiście lub pocztą w siedzibie urzędu, znajdującej się przy ul. Żeromskiego 26. Więcej informacji można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec.

Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcyUrząd Miejski w Mielcu
NIP pracodawcy8171003251
REGON pracodawcy000524708
Sposób aplikowania do pracybezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracyPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres aplikowaniaŻeromskiego 26, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacjipolski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji1) list motywacyjny, cv,n2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobranianna stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Miejskiej Mielec - mielec.bip.gov.pl),n3) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,ndoświadczenie zawodowe,n4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadanenwykształcenie i inne kwalifikacje,n5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentównpotwierdzających niepełnosprawność,n6) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim,n7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni prawnpublicznych,n8) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwonścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowen(po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny Zapytanieno udzielenie informacji o osobie),n9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,n10)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,n11)oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. Bn12) klauzula informacyjna,n13)zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych.nMiejsce i termin złożenia dokumentów:nWymagane dokumenty osobowe należy składać w terminie do 09 października 2025 r. osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, pok. 20, I piętro; drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, pok. 20, na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miejskiego w Mielcu na platformie ePUAP.nnDokumenty powinny być przekazane w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Nabór nanwolne stanowisko urzędnicze podinspektora - Referat Urbanistyki, Wydział Urbanistyki,nGospodarki Nieruchomościami i Geodezji. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.nInformacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.nDokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moichndanych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze, na podstawie przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.r
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnychPreferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Typ placówki zasilającejUP
Województwo pracodawcypodkarpackie
Powiat pracodawcymielecki
Gmina pracodawcyMielec
Kraj pracodawcyPolska
Miejscowość pracodawcyMielec
Skrócony sposób aplikowaniaP
Ulica pracodawcyŻeromskiego
Numer budynku pracodawcy26
Mapa URL pracodawcy Zobacz mapę

Wskazówki dla aplikujących

Osoby aplikujące o pracę na stanowisko podinspektora w Urzędzie Miejskim w Mielcu powinny szczególnie zwrócić uwagę na kilka kluczowych aspektów. Ważne jest dokładne zapoznanie się z wymaganiami, aby móc odpowiednio przygotować swoje dokumenty aplikacyjne. Należy pamiętać o dołączeniu wszystkich wymaganych dokumentów, takich jak list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy, a także kserokopie świadectw pracy i dyplomów. Dobrze jest także wykazać się znajomością przepisów prawa z zakresu planowania przestrzennego oraz umiejętnością obsługi programów komputerowych. Aplikacje można składać osobiście lub wysłać pocztą, zawsze w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem. Termin składania dokumentów upływa 9 października 2025 roku.

Pozostałe dane oferty

Pozostałe dane oferty
Identyfikator oferty pracyStPr/25/1547
Placówka, z której pochodzi ofertaPowiatowy Urząd Pracy w Mielcu
ID jednostki zgłaszającej ofertę1665
Liczba wolnych miejsc pracy1
Nazwa liczby miejsc pracypracy
Data ważności oferty09.10.2025
Oferta dla osób zarejestrowanychnie
Finansowana z PFRONnie