Centralna baza ofert pracy - praca podinspektor mielec
Szczegóły oferty
W Urzędzie Miejskim w Mielcu poszukiwany jest kandydat na stanowisko podinspektora w Referacie Urbanistyki. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z decyzjami o warunkach zabudowy oraz lokalizacji celów publicznych. Wymagana jest wykształcenie wyższe oraz znajomość przepisów prawa dotyczących planowania przestrzennego. Praca odbywać się będzie w wymiarze pełnoetatowym, na podstawie umowy o pracę na czas określony. Wynagrodzenie brutto w przedziale od 4840 do 7500 PLN, a także możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń. To doskonała okazja dla osób zainteresowanych pracą podinspektor Mielec w administracji publicznej. Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędów do 9 października 2025 roku.
1. Zadania główne :n- prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy, w tymnprowadzenie postępowań administracyjnych, opracowanie wstępnych analiz funkcjinoraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu, opracowanie wstępnych projektówndecyzji, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp.,n- prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celunpublicznego, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowanienwstępnych projektów decyzji, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp.,n- prowadzenie rejestru w/w decyzji,n- współpraca z autorami opracowań planistycznych (w tym koncepcji przestrzennych,nmiejscowych planów zagospodarowania przestrzennego), w tym w szczególnościnw zakresie przekazywania materiałów na potrzeby wykonania opracowań,nuzgadniania przekazywanej dokumentacji oraz spełnienia wymogów ustawyno infrastrukturze informacji przestrzennej,n- sporządzanie koncepcji zagospodarowania terenu i opracowań studialnych z zakresunprowadzonej polityki przestrzennej miasta,n- współpraca w zakresie obsługi trybu formalnego sporządzania opracowańnplanistycznych (w tym koncepcji przestrzennych, miejscowych planównzagospodarowania przestrzennego).n2. Zadania pomocnicze :n- przygotowanie raportów, zestawień, plansz graficznych, opracowań studialnychndotyczących gospodarki przestrzennej,n- przygotowanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowanianprzestrzennego oraz Studium Uwarunkowań i Kierunków ZagospodarowanianPrzestrzennego miasta Mielca, zaświadczeń o braku planu, informacji o położeniunw strefie rewitalizacji i specjalnej strefy rewitalizacji,n- prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości, w tym w szczególnościnprowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektównpostanowień opiniujących wstępny projekt podziału, decyzji zatwierdzającychnpodział, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp.n3. Zadania okresowe :n- sprawozdawczość okresowa,n- inne zadania wynikające z pracy Wydziału.n4. Praca wymagająca kontaktów:n- kluczowe kontakty zewnętrzne: Starostwo Powiatowe, Powiatowy Zarząd Dróg,nPodkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, PGW Wody Polskie, Regionalna DyrekcjanOchrony Środowiska, inne organy i instytucje wynikające z przepisów szczególnych,n- kluczowe kontakty wewnętrzne: Wydział Inwestycji i Utrzymania Miasta, WydziałnŚrodowiska i Energii.
Rodzaj umowy zatrudnienia
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu
1
Określenie zmianowości pracy
jedna zmiana
Liczba godzin pracy tygodniowo
40
Liczba godzin pracy miesięcznie
160
Data rozpoczęcia pracy
01.11.2025
Rodzaj wynagrodzenia
Wynagrodzenie brutto
Wynagrodzenie brutto
od 4 840 do 7 500 PLN
Dodatkowy opis wynagrodzenia
Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 4840-7500 zł brutto zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plus dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20%), dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-stka), nagroda uznaniowa, nagroda jubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400%), pakiet socjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie.
System wynagradzania
Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w dni wolne
nie
Czy oferta pracy tymczasowej
nie
Czy zatrudnienie od zaraz
nie
Czy pracodawca oferuje zakwaterowanie
nie
Czy pracodawca oferuje wyżywienie
nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu
nie
Nazwa stanowiska pracy
PODINSPEKTOR - REFERAT URBANISTYKI, WYDZIAŁ URBANISTYKI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I GEODEZJI
Numer stanowiska
Podinspektor - Referat Urbanistyki, Wydział Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji
Wymagania do pracy obejmują wykształcenie wyższe, w tym licencjat, z zakresu architektury, budownictwa, geodezji lub pokrewnych specjalności. Kandydat musi być obywatelem polskim oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, a także nie może mieć skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo. Wymagana jest również bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami. Dodatkowym atutem będzie znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz programów takich jak CorelDraw czy QGIS. Oczekiwane są również predyspozycje takie jak komunikatywność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Wymagania niezbędne wobec kandydata:n1) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikachnsamorządowych;n2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;n3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganenz oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;n4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;n5) wykształcenie wyższe, wyższe techniczne na kierunku/specjalności: architektura,nbudownictwo, geodezja, kartografia, gospodarka przestrzenna, planowanienprzestrzenne, gospodarka nieruchomościami lub inne studia wyższe uzupełnionenstudiami podyplomowymi w w/w zakresie,n6) wymagana znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresunplanowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami i postepowańnadministracyjnych, w tym w szczególności ustaw : o planowaniu i zagospodarowaniunprzestrzennym, o gospodarce nieruchomościami, o samorządzie gminnym, kodeksnpostępowania administracyjnego, wraz z przepisami wykonawczymi,n7) prawo jazdy kat. B,n8) posiada bardzo dobrą znajomość programów pakietu MS Office, obsługi poczty e-mailnoraz obsługi urządzeń biurowych.nWymagania dodatkowe:n1) znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, struktury ewidencyjnej miastanMielca oraz obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennegonmiasta Mielca, zagadnień z zakresu pozyskiwania, przetwarzania i wizualizacjingeodanych,n2) mile widziana umiejętność korzystania z geoportalu,n3) mile widziana znajomość programów : CorelDraw, QGIS, AutoCad, ArchiCAD,n4) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w biurzenprojektowym,n5) predyspozycje kandydata: komunikatywność, samodzielność, sumienność, rzetelnośćnw wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, umiejętnośćnpracy pod presją, umiejętność pracy w zespole, chęć stałego podnoszenia kwalifikacji.
Dane pracodawcy
Urząd Miejski w Mielcu to instytucja odpowiedzialna za zarządzanie sprawami lokalnej społeczności w Mielcu, w województwie podkarpackim. Wraz z rozwojem miasta, Urząd poszukuje kandydatów na stanowisko podinspektora, co stwarza możliwość zdobycia cennego doświadczenia w administracji publicznej. Praca podinspektor Mielec oferuje stabilne zatrudnienie oraz możliwość aktywnego uczestnictwa w projektach związanych z urbanistyką i gospodarką nieruchomościami. Aplikacje należy składać osobiście lub pocztą w siedzibie urzędu, znajdującej się przy ul. Żeromskiego 26. Więcej informacji można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec.
1) list motywacyjny, cv,n2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobranianna stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Miejskiej Mielec - mielec.bip.gov.pl),n3) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,ndoświadczenie zawodowe,n4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadanenwykształcenie i inne kwalifikacje,n5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentównpotwierdzających niepełnosprawność,n6) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim,n7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni prawnpublicznych,n8) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwonścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowen(po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny Zapytanieno udzielenie informacji o osobie),n9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,n10)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,n11)oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. Bn12) klauzula informacyjna,n13)zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych.nMiejsce i termin złożenia dokumentów:nWymagane dokumenty osobowe należy składać w terminie do 09 października 2025 r. osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, pok. 20, I piętro; drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, pok. 20, na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miejskiego w Mielcu na platformie ePUAP.nnDokumenty powinny być przekazane w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Nabór nanwolne stanowisko urzędnicze podinspektora - Referat Urbanistyki, Wydział Urbanistyki,nGospodarki Nieruchomościami i Geodezji. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.nInformacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.nDokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moichndanych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze, na podstawie przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.r
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Osoby aplikujące o pracę na stanowisko podinspektora w Urzędzie Miejskim w Mielcu powinny szczególnie zwrócić uwagę na kilka kluczowych aspektów. Ważne jest dokładne zapoznanie się z wymaganiami, aby móc odpowiednio przygotować swoje dokumenty aplikacyjne. Należy pamiętać o dołączeniu wszystkich wymaganych dokumentów, takich jak list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy, a także kserokopie świadectw pracy i dyplomów. Dobrze jest także wykazać się znajomością przepisów prawa z zakresu planowania przestrzennego oraz umiejętnością obsługi programów komputerowych. Aplikacje można składać osobiście lub wysłać pocztą, zawsze w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem. Termin składania dokumentów upływa 9 października 2025 roku.