Centralna baza ofert pracy - praca specjalista do spraw rekrutacji pracowników Rzeszów
Szczegóły oferty
W Rzeszowie poszukiwana jest osoba na stanowisko praca specjalista do spraw rekrutacji pracowników Rzeszów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie pierwszego kontaktu oraz prowadzenie krótkiego wywiadu telefonicznego z kandydatami. Wymagana jest dobra organizacja pracy oraz biegła obsługa komputera. Kandydat powinien posiadać wykształcenie średnie oraz znajomość języka polskiego i ukraińskiego na poziomie co najmniej B2 i C2. Praca odbywa się w wymiarze 40 godzin tygodniowo w systemie jednozmianowym. Wynagrodzenie wynosi od 30,50 PLN za godzinę. Aplikacje przyjmowane są bezpośrednio u pracodawcy.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 17/4, 35-074 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
Nawiązywanie pierwszego kontaktu;nProwadzenie krótkiego wywiadu telefonicznego (screeningu);nUmiejętność prowadzenia rozmów rekrutacyjnych i budowania relacji z kandydatami.
Praca specjalista do spraw rekrutacji pracowników Rzeszów - Wymagania
Kandydat powinien posiadać wykształcenie średnie zawodowe oraz biegłą znajomość języka ukraińskiego (C2 w mowie i piśmie) oraz języka polskiego na poziomie B2. Wymagana jest również dobra organizacja pracy oraz biegła obsługa komputera z dostępem do internetu. Jasne i profesjonalne komunikowanie się (ustnie i pisemnie) jest kluczowe, a umiejętność prowadzenia rozmów rekrutacyjnych i budowania relacji z kandydatami będzie dodatkowym atutem. Wymagania dotyczące stażu pracy nie zostały określone.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
średnie zawodowe
Języki wymagane do pracy
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia do pracy
dobra organizacja pracy, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
Jasne i profesjonalne komunikowanie się (ustnie i pisemnie).n Umiejętność prowadzenia rozmów rekrutacyjnych i budowania relacji z kandydatami.nWymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie: B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dane pracodawcy
SKY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ to dynamicznie rozwijający się pracodawca w Rzeszowie, oferujący interesujące możliwości kariery. Specjalizuje się w zakresie rekrutacji pracowników, stawiając na profesjonalizm oraz zaangażowanie. Praca specjalista do spraw rekrutacji pracowników Rzeszów daje szansę na rozwój w nowoczesnym środowisku pracy. Osoby zainteresowane mogą aplikować bezpośrednio do pracodawcy, co umożliwia bardziej osobisty kontakt. Kontakt w sprawie aplikacji można nawiązać z Olena Hlushko, dostępną pod numerem telefonu 570033695 lub za pośrednictwem e-maila.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
SKY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP pracodawcy
5170432646
REGON pracodawcy
524198048
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowania
JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 17/4, 35-074 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Aplikując o pracę na stanowisko Specjalista do spraw rekrutacji pracowników w Rzeszowie, pamiętaj o kilku istotnych kwestiach. Przede wszystkim zwróć uwagę na wymagania dotyczące wykształcenia – konieczne jest posiadanie średniego wykształcenia zawodowego oraz biegła znajomość języków polskiego (w mowie i piśmie na poziomie B2) i ukraińskiego (C2). Ważne jest także posiadanie umiejętności dobrej organizacji pracy oraz biegłej obsługi komputera. Przygotuj się na prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i budowanie relacji z kandydatami. Aplikować możesz bezpośrednio do pracodawcy, kontaktując się telefonicznie lub drogą e-mailową. Pamiętaj, aby wszystkie dokumenty były czytelne i estetyczne, co może pozytywnie wpłynąć na Twoją prezentację.