Centralna baza ofert pracy - praca sprzedawca Rzeszów
Szczegóły oferty
W Rzeszowie poszukiwana jest osoba na stanowisko praca sprzedawca Rzeszów. Praca odbywa się w sklepie branży spożywczej, który znajduje się przy ulicy Bohaterów 62. Kandydat będzie odpowiedzialny za obsługę klienta oraz stoiska mięsnego. Oferowane zatrudnienie to umowa o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze godzin (40 tygodniowo). Wynagrodzenie zaczyna się od 4 700 PLN brutto. Wymagana jest aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz podstawowe wykształcenie. Osoby zainteresowane proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Warunki pracy i płacy
Warunki pracy i płacy
Adres miejsca pracy – szczegóły
35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Opis lub zakres obowiązków
Zakres obowiązków
Rodzaj wykonywanej pracy
Praca w sklepie branży spożywczej.nSzukamy osób do pracy w sklepie na terenie Rzeszowa przy ulicy: Bohaterów 62 (sklep nr 20)nnNa aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z przepisami ust. z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych DZ.U. z 2018r. pozycja 1000). nnAdministratorem danych jest ”Społem” PSS w Rzeszowie 35-959 Rzeszów ul. Grottgera 10. nDane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji.
W wymagań do pracy, konieczne jest posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych. Kandydaci powinni mieć wykształcenie co najmniej podstawowe. Dodatkowo, mile widziana jest umiejętność obsługi stoiska mięsnego oraz doświadczenie w handlu ogólnospożywczym. W ofercie nie podano dodatkowych wymaganych uprawnień ani konkretnych języków obcych. Wykształcenie oraz staż pracy nie są sprecyzowane jako wymagania.
Wymagania konieczne
Wymagania konieczne
Wykształcenie wymagane do pracy
podstawowe
Wymagane uprawnienia do pracy
AKTUALNA KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH
Inne wymagania
Inne wymagania
Inne wymagania do pracy
obsługa stoiska mięsnego, obsługa klienta,ndoświadczenie w handlu ogólnospożywczymn
Dane pracodawcy
Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców to renomowany pracodawca z siedzibą w Rzeszowie, który oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającym się zespole. Obecnie poszukuje pracowników na stanowisko sprzedawcy, oferując atrakcyjne warunki pracy i możliwość rozwoju zawodowego. Potencjalni kandydaci mogą aplikować bezpośrednio, składając dokumenty w siedzibie spółdzielni przy ul. Grottgera 10 w Rzeszowie. Wszelkie informacje można uzyskać kontaktując się z działem kadr pod numerem telefonu 178534821. Praca sprzedawca Rzeszów to doskonała szansa dla osób poszukujących nowych wyzwań.
Dane pracodawcy
Nazwa pracodawcy
Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców
NIP pracodawcy
8130267467
REGON pracodawcy
001024089
Sposób aplikowania do pracy
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres aplikowania
GROTTGERA 10, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu
Kadry
Numer telefonu osoby do kontaktu
178534821
Email osoby do kontaktu
biuro@spolem.rzeszow.pl
Język aplikacji
polski
Wymagane dokumenty podczas aplikacji
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Osoby aplikujące o pracę w sklepie spożywczym w Rzeszowie powinny szczególnie zwrócić uwagę na kilka kluczowych aspektów. Przede wszystkim, w aplikacji warto dopisać klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, co jest zgodne z przepisami o ochronie danych. Dodatkowo, niezbędne jest posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych. Warto także zadbać o przygotowanie CV, które będzie odzwierciedlało doświadczenie w handlu oraz umiejętności związane z obsługą klienta, zwłaszcza w kontekście obsługi stoiska mięsnego. Aplikacje można składać osobiście w siedzibie firmy lub wysyłać e-mailem.